فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

خداحافظ گهواره خوشگل رونیاااااااااا

1392/5/28 17:34
نویسنده : مامانیه رونیا
490 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان خونه مامان فریبا که بودیم شما تو گهواره ات میخوابیدی ما بالا سرت نوبتی کشیک میدادیم تا یه موقع تو خواب شیر بالا نیاریییییییی .چه روزایی بود... هم سخت هم شیرین ...خیال باطل از وقتی اومدیم خونه خودمون گهوارتو آوردم کنار تختمون و اون تو میخوابوندمت و تصمیم داشتم تا شش ماهگیت اون تو بخوابی و بعدشم کم کم اتاقتو جدا کنم .الان چند وقتی میشه که گهوارت برات کوچمولو شده بود و همش تو خواب دست و پات بهش میخورد و نمیتونستی توش غلت بزنی و بخوابی .منم دیدم اینجوریه شمارو آوردم کنار خودم رو تخت و بابا حجت و تبعید کردیم تو هاااااااااااالنیشخندمتاسفانه تا رفلاکست خوب خوب نشده جرات نمیکنم اتاقتو جدا کنم البته خیلی بهتر شدییییییییییی خدارو شکر فقط روزی دو سه بار بالا میاری و اونم خییلی کم. ولی تا کاملا خوب نشی بابا حجت بیچاره تو تبعید میمونههههههههههههههههه.خنثیپس به خاطر بابا حجتم که شده زود زود خوب شو دختر گلم. ماچخلاصه امروز گهوارتو جمع کردم تا بزارم تو انبا.ری. خیلی خاطرات قشنگی ازش دارمممممممممممممممممممم.دلم برای اون زمانایی که نی نی گلو بودی حسابی تنگ شده و گهوارت واسم اون خاطراتت رو تداعی میکرد. ولی چاره ای نیست جز اینکه بگم خداحافظ گهواره خوشگل رونیااااااا.بای بای

 

رونیاااااااا

 

اینم یه عکس از نی نی گلوییت تو گهوارت.

 

رونیاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیما
29 مرداد 92 0:57
عزییییز دللم رونیای نااااز