فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

تن ناز فرشتم داغهههههههههههههه

1392/6/9 1:35
نویسنده : مامانیه رونیا
385 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان عشق زندگیه من فرشته من آخه چرا بعد 3 روز که از واکسنت گذشت یهو تب کردیییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟من فدات بشم که دیشب ساعت 9 شب دیدم یکم تب داری و بهت قطره استامینوفن دادم به امید اینکه خوب میشی ولی بعد یه ساعت دیدم تبت رسید به 5/38 و من و بابا حجت از ترس سریع بردیمت دکتر. دکتر هم گفت آره تب داره و هر 4 ساعت باید استامینوفن بخوره و علائمی هم از سرماخوردگی نداره و به احتمال زیاد مال همون واکسنه.و گفت اگر تبش بیشتر شد ایبوبروفن بهت بدممممممممم.خلاصه با ناراحتی برگشتیم خونه و کلی پاشویه و آب بازی و این حرفا تا ساعت 2 که هیچکدوم فایده نداشت و من از نگرانی داشتم می مردم. ساعت 2 دوباره بهت استامینوفن دادم و امیدوار که تبت بیاد پایین و خوابوندمتتتتتتتتتتتت. ولی نیم ساعت بعد دیدم تو خواب داری غر غر میکنی .تبتو گرفتم دیدم واییییییییییییییییییییی 39 درجه تب داشتییییییییییی خیلی هول شدم و باباحجت رو بیدار کردم و گفت اول بروفن رو بده اگه دیدیم نیومد پایین بریم بیمارستان. خلاصه بگذریم که جونمونو بالا میاوردی تا استامینوفن و بروفن رو بخورییییی ولی خدارو شکر خداروشکر و دلش به حالم سوخت و بهد نیم ساعت تبت اومد پایین و ساعت 4 خوابیدیییییییییییی. واقعا شب سختی بود برامممممممم . چون من همیشه از تب میترسیدممم و حالا دختر یکی یدونم 39 درجه تب داشتتتتتتتتت.بعدش تا صبح بالا سرت نیم ساعت نیم ساعت بیدار بودم و دوباره ساعت 9 صبح تنت داشت داغ میشد که بهت استامینوفن دادم و خدارو شکر اومد پایین. و تا الان هم هر 4ساعت دارم قطره میدم بهت .ولی گوش شیطون کر از صبح دیگه تب نکردییییییییی. خواهش میکنم دیگه اینجوری مریض نباش و مامان رو نترسون. واقعا دیدنت تو اون حال که از تب مسوختی و حتی نمیتونستی با اینکه بیدار بودی دستت رو تکون بدی واسه من و بابا خیلی سخت بود خیلییییییییییییییییییییییییییییی.خدایا خودت مواظب دردونم باشششششششششششش .خدایا فرشته آسمونیمو به خودت میسپارم که بهترین نگهدارشییییییییییییی.

اینم عکس دیشبه که خیلی تب داشتی و برات دستمال گذاشتم....

 

رونیاااااااا

 

 

اینجام میخوام بهت استامینوفن بدم تا قطره رو دیدی این شکلی شدیییییییییی

 

 

                           رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا.مامان نلی
7 شهریور 92 1:33
عزیزم ایشالا اخرین باری باشه که نی نی تون مریض می شه چون درک میکنم خیلی سخته.به نلی جوون منم سر بزنید خوشحال میشم[

ممنون عزیزم همچنین نلی جون شماااااااااااااا. حتما دوست خوبمممم
مهسا.مامان نلی
7 شهریور 92 23:54
عزیزم کد اسلاید شو عکس و از کجا کپی کردیوخیلی جالبه


عزیزم در قسمت ابزار کاربردی .اسلاید عکس در اسکریپت های اختصاصی در تنظیمات وبلاگ
زهره مامان بارسین
8 شهریور 92 15:22
عزیزم خدا رو شکر که تب رونیا جون پایین اومد الهی که همیشه سلامت باشه


ممنونم خاله جون. ایشالا برای برسین جون هم همیشه سلامتی باشه خاله قربونش