فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

آخر هفتهههههههه...

1392/6/9 1:34
نویسنده : مامانیه رونیا
258 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگم چهارشنبه شب که شما تب کرده بودی به خاطر تب شما کولر روشن کردیم و متاسفانه من سرما خوردمممممممممممناراحتواسه همین پنجشنبه رو همش تو خونه موندیم و شما کلی به جون من نق زدی البته حق داشتی چون حوصلت سر رفته بود .چشم غروب دیگه حالم خیلی بد بود دلم میخواست سیر بخوابم واسه همین بابا حجت شمارو برد گردش.و من یه دل سیر خوابیدم و واقعا همون خواب سرحالم کرد.از خود راضی این اولین بار بود که با باباحجت با ماشین میرفتی گردش.چشمک

فدات بشم که عاشق همه تابلوهای led هستی مخصوصا این یکی که چون دوسش داری هروقت بیرون میریم جلو این وایمیسیم تا سیر نگاش کنییییییییییینیشخند

 

 

                         رونیااااااااا

 

جمعه هم به پیشنهاد بابایی رفتیم فروشگاههای جاده کناره خزر شهر(که من عاشقشونمنیشخند) و خرید کردیم البته من و باباحجت یکی یدونه شلوار لی خریدیم ولی برای شما کلی خرید کردم ابروکه بیشتر برای پاییز و زمستونت بود.(یادش به خیر قبلانا که شما نبودی همیشه باباحجت که میخواست منو خوشحال کنه میبردم اونجا و کلی خرید میکردمخیال باطل) شب که برگشتیم خونه هم بازم با باباحجت رفتی حموم و الانم غش  کردی.ماچ متاسفانه انقدر اونجا سرمون شلوغ بود و دستمون بند که نتونستم عکس ازت بندازم ولی تقریبا وسطای خرید بود که خوابت گرفته بود ولی کنجکاوی و شلوغی محیط اطرافت نمیذاشت بخوابیچشمک واسه همین بابایی شمارو برد بیرون فروشگاه و اینجوری تو بغلش غش کرده بودی ولی بازم نخوابیدییییییییییییییییییییییییییاز خود راضینتونستم از این حالتت عکس نندازم :

 

                                     رونیاااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
9 شهریور 92 3:03
آخییییییییییییییی عزیییزم ایشالا هرچه زودتر بهتر بشیاما این سرما خوردگی ویروسیه منم دچار شدمخیلییییی مراقب خودتون باشییین


مرسی دوست خوبم. شما خیلی بیشتر مواظب خودتون باشین .اون فینگیل اون تو اذیت نشهههههههههههه.
هانیه
9 شهریور 92 14:36
عشققم با بابا حجت دوتائی رفتین یعنی چجوری شما رو نگه داشته بود تو صندلی جلوی ماشین ؟


خاله جون من تو صندلی ماشین باباحجت راننده اختصاصیم دیگهههههههههههههه