فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

این پنجشنبه و جمعه چیجوری گذشت...

1392/6/16 2:38
نویسنده : مامانیه رونیا
750 بازدید
اشتراک گذاری

طلاخانومم پنجشنبه بعدازظهر با هم یعنی من و شما رفتیم کالسکه سواری چون من تو بازار کار داشتم خلاصه کلی کالسکه سواری کردیم.از خود راضیاین عکست قبل رفتن به کالسکه سواری که طبق معمول با ریمل من سرگرمی تا من حاظر شمممممابرو

 

رونیاااااااااا

 

 بعدش که کارمون تموم شد به بابا زنگ زدم که بیاد دنبالمون و بابام با ماشین اومد پیشمون و رفتیم یه دوری تو شهر بخوریم که به خاله صبا هم زنگ زدم که حاظر شن و باهم بریم.بعدش رفتیم اسنک خوردیم و از اونجایی که باباحجت اسنک دوست نداشت موقع شام با شما رفت بیرون که دیدم بستنی به دست و لب و لوچه شماهم همه بستنی برگشتین و کلی بابا رو دعوا کردم که چرا به شما بستنی دادهعصبانی آخه گلم هرموقع یکم بستنی میخوری شیر بالا میاری.ناراحت خلاصه داشتیم بر میگشتیم خونه که پسر عمم عرفان زنگید و گفت بریم بیرون ماهم قبول کردیم و با هم رفتیم ستاره نو. اونجا خیلی اذیت کردی چون هم خوابت میومد و هم ما داشتیم چیز میز میخوردیم و شما نمیتونستی کلی حرص میخوردی.کلافهالهی من فدات شم یکم بزرگتر شو همه چی برات سفارش میدیم بخوری.ماچ

اینا عکسای ستاره نو:

اونجا موسیقی زنده بود و یه آهنگ آروم داشت میزد و اینجا داشتی با عرفان تانگو میرقصیدییییییییخنده

 

رونیاااااااا

 

                                                        

                                          رونیااااااااااا  

 

اینجام سیب باباحجت رو انقدر با حسرت نگاه کردی که آخرش بابا مجبور شد بده به شمااااااااااا.دستای بابا رو محکم گرفتی تا از دهنت در نیارهههههههنیشخند

 

 

                           رونیاااااااااااا

 

وقتی هم که اومدیم خونه این جوری بیهوش شدییییییییییییییخواب

 

رونیاااااااااا

 

واما جمعه...

این جمعه از قبل من و بابا حجت برنامه داشتیم شمارو بزاریم پیش مامان فریبا و با هم بریم جنگل سنگ نو (چون اونجا جنگلش کلی پیاده روی و راه های صعب العبور داشت نمیتونستیم شمارو با خودمون ببریم ) ولی از شانس بد ما مامان فریبا مریض شده بود و نتونسیم بریم.البته بابا حجت طاقت نیاورد و چون عاشق جنگل و آبتنی تو رودخونه است و تابستونم داره تموم میشهههههه(اینا بهونه هاش بودننننیشخند) با دوستش رفت و من و شما موندیم خونههههههههههههگریهولی ما هم کلی بازی کردیم و من کلی برات حیوونای مختلف شدم و شما هم کلی خندیدی.تا بعدازظهر که مامان فریبا اومد پیشمون و ما هم از فرصت استفاده کردیم و رفتیم حموم.از خود راضی

اینا عکسای صبح جمعه (ظهر جمعه التبه) که داری با اسباب بازیات بازی میکنی منم بیکار ازت فرت فرت عکس انداختمعینک

اول یه دور باید مزه همرو تست کنییییی....

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااا

 

این یکی مثل اینکه خوشمزه تره.....

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

و تبلیغات شروع میشود..........

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااا

 

یه آن حواست پرت اسباب بازیات شد ....

 

رونیااااااااااا

 

که با تبلیغ ecco حواست دوباره جمع شد...

 

رونیاااااا

 

در حال تف بازی....

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

حالا دست ....

 

رونیااااااااا

 

این همون گردن کج کردنه معروفه که باهاش دل دکتر حمید رو بردی ....

 

رونیاااااااا

 

دیگه کم کم دستات باز شد به معنی اینکه بلندم کن....

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

دست باز کردن فایده نداشت به غر غر متوسل شدی...

 

رونیااااااااا

 

یعنی منتظر دستم بودی که بگیری و بلند شی که یهو تبلیغات...

 

رونیاااااااا

 

نتونستی خودتو بلند کنیییییییی و اینجوری شدی....

 

رونیااااااااا

 

آره عسلم شبم که بابایی و مامان فریبا رو بردیم رستوران شالی به مناسبت شیرینی زمینی که خریدیم.اولش که پیاده شدیم تا بابا حجت بغلت کرد سرتو گذاشتی رو شونش و خوابیدی ولی تا اومدم ازت عکس بندازم یکم چشتو باز کردی...

 

رونیااااااااا

 

بعدش خوابت برد و گذاشتیمت تو کریرت و جات خالی خیلی راحت شام خوردیمشیطان

 

رونیااااااااا

 

ولیییییییییییییی.... آخرای شام بود که بیدار شدی و میز پر از غذارو دیدی و مجبور شدیم بازم نون بدیم دستت...

 

رونیااااااا

 

بعدشم یکمی دسررررررر(لرزونک)

 

رونیاااااااا

 

بعدشم آب نوش جان کردی.

 

رونیاااااا

 

یه عکس یادگاری...

 

رونیااااااااا

 

بعدشم که برگشتیم تو راه خواب بودی ولی تا رسیدیم دم پارکینگ اینجوری بیدار شدی ولی انگار حال نداشتی تکون بخوری وروجک...

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

امشب شب تولد حضرت معصومه و روز دختره. اینم عکسای تبریک یه بابا و مامان به تنها فرشتشون که یه دختر خوشگلهههههههههههههه....(البته فردا تو یه پست این روز رو تبریک میگم)چشمک

 

رونیااااااا

 

اینجا داشتی دماغم رو میخوردیی....نیشخند

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااا

 

اینم دخملم که داره منو بوس میکنههههههههههههههههههههههه.بغل

 

رونیاااااااااا

 

و تبریک بابا حجت به تنها دخترش...قلب

 

رونیاااااااااا

 

فدای اون ذوق کردنت بشمبغل

 

رونیاااااااا

 

و این هم دوتا عکس خوشگل از دوربین باباحجت.....

 

رونیاااااااا

 

                                                                   

                                                         رونیااااااا

 

بالا هم که اومدی خواب از سرت پریده بود و رو شکم بابا تف بازی راه انداخته بودی...چشم

 

رونیاااااا

 

اینم پاپوشای خوشگلته که دوسال پیش از قشم خریده بودم برای فرشتم. که متاسفانه الان اندازت شده و تا دیدم هوا یکم سرد شده سریع پات کردم امیدوارم حداقل تا ماه دیگه که هوا یکم سردتر میشه برات کوچیک نشهههههههههه.چون دلم خیلی میسوزه آخه خیلی دوسشون دارم و به پاهات خیلی میان البته چون پای تو هست خوشگلن عزیزززززززززززززززم. چشمک

 

رونیاااااااا

 

                                           دوست دارم دختر کوچولوی مامان.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساراکوچولو
16 شهریور 92 4:19
ماشالله چه دخمل بانمک وخوردنی باساراجون من دوست میشی


هانیه
16 شهریور 92 15:32
ای جیگر تورو من برم که شش ماهته ولی مثل 6 ساله ها دوست داری مستقل باشی عشقم یواش یواش صبر داشته باش نی نی باهوش ما
مامان زینب
17 شهریور 92 0:43
سلام وای چقدر نازن این مادر و دختر روزت مبارک عزیزم چقدرآخه این مامان تو زرنگه من هر شب باید وبش نگاه کم چقدر تند تند آپ می کنی من که یک ماه آپ نکردم منتظر قالب وبلاگ پسرمم تا یه دفعه به روزش کنم نمی دونم چرا بازدید کنند های وب من اینقدر ناخن خشکن پست آخرم 65 تا بازدید کننده داشته دریغ از یه نظر . واقعا پاپوشای خوشگلی ان خیلی مواظب دختری باش آخه هوا گرم و سردش معلوم نیست خدایی نکرده مثل پسمل من سرما نخوره یه بوس بده خاله شب خوش .
مامان ترنم
22 شهریور 92 3:12
نی نی جون خیلی شبیهه مامانی هستی



ممنون از نظرتون آره رونیا جونم حسابی جواب زحمتهای حاملگیمو دادههههههههههههههه. هه هه هه هه