فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

سرآشپز رونیا ...

1392/6/18 23:47
نویسنده : مامانیه رونیا
354 بازدید
اشتراک گذاری

اون تو چیکار میکنی دخملم؟؟؟

                      رونیاااااااا

 

مامانجون دارم غذا درست میکنم دیگهههههههههههه....

 

رونیااااااااا

 

مامانی مطمئنی این در همین قابلمه است؟/؟؟؟؟

 

رونیاااااااا

 

چه غذایی درست کنم من ...

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

بزار خوب همش بزنم....

 

رونیااااااااااا

 

درشم که اینجاست.....

 

رونیااااااااااا

 

درشم بزارم تا بپزه....

 

رونیاااااااا

 

بفرمائید اینم غذای سرآشپز رونیاااا...آمادست...

 

رونیاااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Moheb
20 شهریور 92 0:24
سلام فدات شمــــــــــ خیلی کار باحالیهــــ
چه غذایی شد !!!!
واقعا عکاسیتون خوبه + اینکه با وجود اینکه نی نی رونیا باهاتون همکاری میکنه !
خدا قوتــــــــــ مامانیــــــــــ رونیا !!!



نظر لطفتونه خیلی ممنون از شما دوست خوببببببببببم
Moheb
20 شهریور 92 13:59
سلامــــــــ
دوربنتون چیهــــــــ ؟
گرچه میدونم دتر خوشملی دارید و نوع عکاسی خیلی مهمه که شما بزنم به در و تخته خوب عکس میگیرید !
عکساتون با کیفیت و واقعا وضوح تصویر عالیهــــــــــــــــــ !
دستای کوچولو رونیا جونیــــــــ عوض من ببوسید !


سلام.شما لطف دارین. تا قبل پست پنجشنبه جمعه سونی مدل قدیمی بود. ولی از اون پست به بعد دوربینمون نو شد.sony hx10v