فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

شیطنت های رونیا در مغازه باباییش...

1392/6/21 2:41
نویسنده : مامانیه رونیا
347 بازدید
اشتراک گذاری

دختر یکی یدونم امروز میخوام یکم از شیطونی هات وقتی میریم مغازه بابایی بگم. مغازه بابایی فروشگاه ظروف یکبارمصرف و لوازم تولد و قنادیهههههههه.کلی پر زرق و برق و رنگارنگه واسه همین شما خیلی اونجارو دوست داری و دائما در حال آتیش سوزوندنی اونجا. از خود راضیاز میز و دفتریادداشت گرفته تا ماشین حساب و خودکار همچنین لامپ و نایلون بازی . مخصوصا عاشق ریسه های رنگی رنگیه تولدی که برق میزنن و حسابی براشون ذوق میکنیخیال باطل وقتی بابایی شمارو میگیره جلوشون همشونو چنگ میزنی و در آخر تیکه تیکه شون میکنیییییییییییییییخنثی و این ماجرا هر بار که میریم مغازه بابایی تکرار میشه و فکر کنم تا حالا چندتاشونو ناقص کرده باشییییییییچشم.این دفعه دلمو زدم دریا یدونه برات آوردم خونه ولیییییییییییی یه تیکشو کندی و داشتی میخوردیششششششششششششششتعجب که مچتو گرفتم و ریسه رو پیشی بررررررررررررردچشم.یه کار دیگه که هروقت میریم مغازه بابایی انجام میدیم وزن کردن شما روی ترازو دیجیتال باباییههههههههعینک.که این بار کلی ذوق مرگ شدم چونننننننننننننننننننننننننن :

به پاس تلاشهای شبانه روزیم و به زور شیر و غذا دادن به شما در عرض ٣ روز ٣٠٠ گرم اضافه کردییییییییییییییییییییییییییییییی دخمل نازززززمم.هوراهوراتشویق

اینم چندتا عکس از مغازه بابایی که دیروز رفته بودیمممممممم:

رونیا در حال وزن کشیاز خود راضی

 

رونیاااااااااا

 

گیر داده بودی به این کاغذه و تا میزاشتیمت روی ترازو میخواستی کاغذرو بگیریش.نگران

 

رونیاااااااااا

 

اینم دخمل وزن شدههههههههه.3 روز پیش 7 کیلو و 50 گرم بودی.از خود راضی

 

رونیاااااا

 

لامپ بازی:عاشق لامپی و بابایی میگرفتت روبروش چشتو میبستی ولی تا میاوردت پایین نگاش میکردی و دستاتو باز میکردی که دوباره کارشو تکرار کنه.یه همچین بچه ای دارم منخنثی

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

اینم نایلون بازییییییییییینیشخند

 

رونیاااااااااا

 

دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Moheb
21 شهریور 92 12:17
سلامــــــــ
خوبهــــــــ دیگهـــــــــ مگه رونیا جونیــــ چشه ؟ بچهــــ ذوق داره !!! تازه اینا من دوس دارم چه برسه رونیا جونیـــ که جغلهــــ !
یه سوال شما چند وقت پیش کیک درست کرده بودین روش کاکائویی بووود کیکاتونو چطوری درست میکنید میشه بگید؟
دستای دتر نازتونو عوض من ببوسید !!!



من کیکام همه کیک آمادست.یعنی پودر کیککککککککککک .هه هه هه هه هه.ممنون از نظرای روزانتونننننننننن خیلی خوشحالمون میکنین.