فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

کبوترهای حرم در انتظار فرشته آسمونیمون...

1392/7/13 2:03
نویسنده : مامانیه رونیا
247 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم بالاخره سفر مشهدمون جور شد هوراااااااااااااهورافردا اگه خدا بخواد راهی مشهدیم. امام رضا دارم میام که نذرمو ادا کنم. دارم میام تا فرشتمو بیارم پیشت همون فرشته ای که پارسال ازت خواستمش و منو قابل دونستی و بهم هدیه دادیشششششششش.ما داریم میایم امام رضاا گرچه به قول شاعر کلاغ روسیاهیم ولی هوایی شدیم بریم پابوس امام رضاااااااااااااافرشته

 

رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
13 مهر 92 2:25
سفر بی خطر ایشالا به سلامت برید وبرگردید . ما را هم دعا کنید .دلمون واستون تنگ میشه .


ممنونم.حتما اونجا بیادتون هستیم.بای
Moheb
13 مهر 92 9:03
سلام رونیا جونیـــــــ امیدوارم با دستای کوچولوت منو هم دعا کنی ! به آقا بگو منم خیلی دلمـــــ تنگهــــ رونیا خاله مجازیت یادت نره ه ه ه! انشاالله بهتون خوش بگذره و سفر های بزرگتر روزی و قسممتون بشه ! مواظب رونیا کوچولو ما باشید !
مامان معین
13 مهر 92 9:39
به سلامت ما رو هم دعا کنید خیلی عادت کردم به وبلاگ شما هر روز سر بزنم
مامان معین
13 مهر 92 9:41
رونیا جون 20 روز از معین بزرگتره تقریبا کارهای جدیدشون باهم داره پیش میره هر روز سر میزنم ببینم دختر شما چه کار جدید یاد گرفته ولی شما خیلی بهتر آپ می کنی من زیاد وقت نمی کنم .


شما لطف دارین . حتما به شما هم سر میزنیممممممم البته اگه این دخملی شیطون بلا بزارههههههه .ممنون
هانیه
13 مهر 92 15:15
عشققم فردا بلاخره می بینمت هورا خیلی منتظرم هم برای امام رضا هم برای دیدن تو گلم بدو بیا بغل خاله
مامان مهرسام
14 مهر 92 15:24
سفر خوش بگذره فقط خیلی مواظب دخملیمون باشین ها مشهد دو هوایه هست یه دقیقه گرمه یه دقیقه سرده حتما به لباس گرم مجهز باشین
من و مهرسام هم مشهدیم ...الان به هم خیلی نزدیکیم


چه خوببببببببب کاش میتونستیم همدیگرو ببینیم . حتما برای رونی کلی لباس گرم بردمممممممم
shaina
15 مهر 92 14:55
انشاالله که سفر خوشی داشته باشید


ممنون عزیزمممممم
عاطفه مامان ستیا
15 مهر 92 19:01
به سلامتی عزیزم ماروهم دعاکنیدراستی چرا کامنت های من نیست؟


ممنون عزیزم . نمیدونم چراااااااا من همه رو با جواب تایید میکنم.
مثل هیچکس
15 مهر 92 23:40
عزیزم روز کودک مبارک ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .