فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

سفرنامه مشهد(روز چهارم)

1392/7/20 1:16
نویسنده : مامانیه رونیا
327 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 16 مهر 92:

عسلم سلام .امروز صبح تا ساعت 10 خوابیدیم و کلی سرحال از خواب بیدار شدی و اومدیم اتاق مامان فریبا اینا و برات فرنیی که درست کرده بود رو دادیم خوردی البته با هزار تا کلک و ادا اطفار ویکمم زرده تخم مرغ نوش جان کردی . بعدش تا دیدی خاله هانیه حاظر شده بره بیرون شروع کردی سروصدا و پاهات سیخ شد و دستات رو هوا  که یعنی منم میام که مجبور شدم یه چیزی تنت کنم و تا پایین باهاش بری و بعدش منم بهتون ملحق شدم و خاله هانیه و مامان فریبا رفتن بیرون و من و شما و خاله فرشته و مامانجون موندیم تو حیاط و چندتا عکس انداخختیممممممممم.

عکسای محوطه هتل:

خاله فرشته و مامانجون و رونیا جون:

 

رونیااااااااااا

 

بس که وسایلی که باید جمع میکردم زیاد بود از جمله لباسای شما و لباسای خودمون و وسایل سوپت و بهداشتی و ....... به کل فراموش کردم برای خودم شال اضافی بیارم و مجبور بودم همه جا مقنعه سر کنم.نیشخند

 

رونیاااااااااااا

 

نمیدونم چرا تا میزاشتیمت رو این صندلیه گریه میکردیییییییسوال

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

و باز هم ...........

 

رونیااااااااااا

 

 کم کم خوابت گرفته بود که برگشتیم بالا دیدیم باباحجت حمومه منم از فرصت استفاده کردم و شما رو فرستادم حموم ههههههههههه.از خود راضیبعد از حموم کلی با تلفنت بازی کردی .عکساشو ببین:

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

بعدش یه چرت کوتاه زدی :

 

رونیااااااااا

 

و بعد همراه بابا حجت رفتیم محوطه پارک هتل و شما کلی خوشت اومده بود از تاب بازی و می خندیدی و ذوق میکردی ما هم کلی ازت فیلم و عکس گرفتیم .عینک

عاشق این آینه آسانسور شده بودی و هر وقت سوارش میشدیم کلی نگاه میکردی و میخندیدییییییقلب

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

اصلا از این اسبه که تکون تکون میخورد خوشت نمیومدددددناراحت

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

فدای اون خنده های شیرینت عسل خانومماچ

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

بغل

 

رونیااااااااااا

 

بعدش رفتیم فروشگاه برای همکارهای بابا سوغاتی گرفتیم اونجا شما از تخم مرغ شانسی خوشت اومده بود ولی من چون مخالف تخم مرغ شانسی ام با یه دونه رنگارنگ عوضش کردم .نیشخند بعد من و بابا حجت رفتیم نهار و شما موندی پیش خاله فرشته و مامانجون . که از قرار کلی هم خاله فرشته رو اذیت کردی و همه کار کردی از جمله خراب کاری و دلتنگی و خلاصه کلی گریه کردی تا ما بیایم ....تا ما اومدیم و یه استراحت کوتاه کردیم و رفتیم شهر بازی ( میدونی که مامان و بابا عشق شهر بازینچشمک ) اونجا چون هوا خیلی سرد بود و شما رو تو پتو پیچیده بودیم فقط یه ترن سوار شدیم و برگشتیم .

عکسای شهر بازی عشقم:

قبل رفتن کنار فواره های محوطه هتل(با این فواره ها کلی عشق میکردی و روز اول که هوا گرم بود با بابا حجت رفته بودی کلی آب بازی کرده بودیییییییی)

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

اینجا ما داشتیم میرفتیم ترن سوار شیم استرس

 

رونیاااااااااا

 

هدف از این عکس بیشتر اون دوتا قوهای توی آب بودن که اصلا واضح نیوفتادن.هههههههنیشخند

 

رونیاااااااااا

 

بعد از اونجا رفتیم پاساژ بهشت که برای شما گلم کادوی روز کودکتو بگیریم که از اونجا برای شما دمپایی روفرشی ست وسائل اتاق خوابتو خریدیم مبارک باشه عزیزممممم .

 

رونیااااااا

بعد اومدیم هتل شام خوردیم و خوابیدیم .پایان شب چهارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ژیلا
20 مهر 92 2:00
چه تل های خوشکلی.
البته رونیا جونن که بل هارو خوشکل کرده!!


ممنون خاله جون. چشاتون خوب میبینه.