فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

یه شب سخت...

1392/7/21 12:46
نویسنده : مامانیه رونیا
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان. عزیزمممم چی بگم که بازم این روزا درگیر سفتی شکم شما هستم.آخ دیگه واقعا نمیدونم  چی کار کنم و اعصابم خیلی بهم ریخته است آخه دیگه نه سیب بهت میدم و نه موز و نه ماستتتتتتتت نمیدونم چرا ولی بازممممممممممممممم یوبسییییییییییییی.کلافهخدایااااااااااا کمکم کن. دیشب تقریبا دوروز بود که شکمت کار نکرده بود و در طول روز هرچی زور میزدی خبری نبود و مطمئن بودم که بیچاره ایم برای پی پی. نگرانبردمت دکتر و یه شیاف داد که برات بزارم و اگه بازم جواب نداد تنقیه روغن زیتون و اگرم نه که باید برید بیمارستان برای کارای بعدیییییییی دلم لرزییید و دعا کردم با همین شیاف مشکلت حل بشه.استرسشب که اومدیم خونه تا بازت کردم که شیاف رو بزارم دیدم رفتی تو فاز پی پی .الهی بگردم که اون موقع سخت ترین لحظات زندگیم بود و شما هی زور میزدی و گریه و جیغ و منم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم و زدم زیر گریه باباحجتم بیچاره مونده بود چیکار کنهههههههههههههه داشتیم دیوونه میشدیم و شما بالاخره پی پی کردی ولی هیچ وقت اینجوری گریه نکرده بودی الهی فدات شم که کلی اذیت شدی عشقمممممممممممممممم. ناراحتامیدوارم هرچی زودتر این یبوست لعنتی دست از سرت بردارهههههههههه. تا کوشولو بودی مشکل رفلاکس تا اون خوب شد حالا یبوستتتتتتتتتت.قهر اههههههههههههههههههه.عصبانیبچه داری با همه شیرینی هاش و سختتی هاش خیلی عالیه ولی به مریضی نی نی ها که میرسههههههههههههه واقعا در توانممممممم نمگنجهههههههههههههههه.گریه

تو اون لحظات سخت حوصله ای برای عکس  گرفتن نداشتم  ولی این مال دوروز پیشه که این مدلی خوابیدییییییییییییییییی برای اینکه پستت بی عکس نباشهههههههماچ

 

رونیاااااااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

خدایا هزاران بار شکر .

به امید اینکه هیچ مامانی مریضیه نی نی شو نبینهههههههه چون واقعا خیلی سخته خیلیییییییی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هانیه
21 مهر 92 12:52
الهییی عزیزم که انقدر اذیت می شی گلم ایشالا زود خدا خوبت کنه ایشالا هومممم
zahre
21 مهر 92 13:01
سلام خسته نباشی نی نی خیلی نازی داری راستش ازتون کمک میخواستم جه جوری عکس میذارین تو وبلاگ من هرکاری میکنم نمیشه نمیتونم سایز عکسارو به کمتر از 200 کیلو بایت برسونم از برنامه paintهم استفاده میکنم باز نمیشه ممنون میشم کمکم کنین مرسی


سلام عزیزم .ممنون لطف داری. من با برنامه microsoft office picture manager این کارو میکنم با این برنامه عکستو باز کن بعد برو قسمت ompress picture و بعد گزینه web یا email رو بزن یا
برو قسمت edit picture بعد resize بعد web small
موفق باشی عزیزم
عاطفه مامان ستیا
21 مهر 92 17:45
ای جانم رونیا خوشگلم ایشالا که زود زود خوب میشی خاله جون


ممنون خاله جون.ایشالاااااااااااا
نازی
22 مهر 92 0:12
سلام عزیزم.

مطلب وبلاگم رو بخون


سلام .ممنون از مطلب مفیدی که گذاشتیننننن
مهسا مامان نلی
22 مهر 92 0:23
عزیزم واقعا با خوندن پستت دردی که کشیدی و درک کردم.ایشالا زود خوب میشه.فقط ی چیز.نلی من هم ی مدت که به غذا کمکی افتاده بود اینجوری شده بود یعنی اصلا شکمش هفته ای ی بار کار میکرد.من از عطاری الو گرفتم خیس میکردم میدادم میخورد.اروم اروم بهتر شد الان شکر خدا کلا خوب شده.من تو اینترنت خونده بودم که الو واسه اینکه شکم راحتتر کار کنه خوبه.شما هم اگه صلاح میدونی وقتی میبینی رونیا ی 2 روز شکمش کار نکرده بهش الو بده تا راحتتر پی پی کنه ایشالا


ممنون عزیزم که به فکرمونی. والا منم تو سوپش همیشه آلو میریزم .اینجوریی که فایده نداشته تا حالا آلو خالی امتحان نکردم.یعنی خود آلو رو بدم بخوره؟ دیشب که از دکی پرسیدم زیاد راضی به آلو نبودددددد. نمیدونم والا ولی اینم امتحان میکنم. مشکل رونی بیشتر اینه که برخلاف همه بچه ها اصلا آب دوست نداره و به زور میخورهههههههه. یبوستش احتمالا مال همینههههههه.
مامان معین
22 مهر 92 9:59
انشااله هرچه زودتر حال رونیاجون خوب بشه . من از همون اول سعی کردم به معین روغن زیتون بدم خدارو شکر مشکلی نداشته. دکتر گفت هم برای رشد بچه خوب هم نمیزاره یبس شه نمی دونم شما تو غذای رونی روغن زیتون میریزین یا نه


ممنون عزیزم. ایشالا. والا از دیرزو میریزم تو سوپ و فرنیش ایشالا تاثیر کنه .ممنون از راههنماییتون دوست خوبم.
مامان مهرسام
27 مهر 92 0:53
عزیزکم دلم گرفت که اینقدر سختی کشیدی ولی مطمینم با این مامان مهربون و فداکاری که داری دیگه نمیذاره پیفو ها دلتو درد بیارن آمین


مرسی خاله جون. شماهم دعا کن واسم که خوب شمممممممم.