فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

آخرین عکسها از آخرین روزهای هشت ماهگی.

1392/8/30 2:31
نویسنده : مامانیه رونیا
306 بازدید
اشتراک گذاری

الان میگیرمتتتتتتت.....شیطان

 

رونیاااااااا

 

اینجوری نمیشه باید وایسممممم....

 

رونیاااااااااااا

 

دیدی گرفتمشششششش...از خود راضی

 

رونیااااااا

 

داشتی ازم عکس میگرفتی باز نه؟؟؟؟؟؟؟ابرو

 

رونیاااااااااااا

 

بزار ببینم این بچهه چی داره؟؟

 

رونیااااااااا

 

ایول این که پستونکهههه الان امتحانش میکنم ...

 

رونیااااااااا

 

پستونک این خوشمزه تره هااااا....

 

رونیااااااااا

 

شاید خودشم خوردنی باشه بزار امتحان کنم....

 

رونیاااااااااااا

 

اصلا بیخیال اون. ببینم این دیگه چیه؟؟؟؟(عاشق ریموت آویز تختی و همش چراغ کوچولوی روشونو با انگشتت هی فشار میدی...)

 

رونیااااااااااا

 

مراحل بوس فرستادنمهههه ها:

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااا

 

این یکی فکر کنم شیشه شیرمه....

 

رونیااااااااا

 

آخرش نفهمیدیم اینا چرا صدا میدن؟ مگه اینا هم آدمن؟؟/؟

 

رونیااااااااا

 

یه سرکی هم اینجا بکشیم.چه خوبه میتونم وایسمااااا منت این و اونو نمیکشم.از خود راضی

 

رونیاااااااااا

 

باید این کلاهه رو پرتش کنم پایین.

 

رونیاااااااااا

 

حالا که پرتش کردم دلم براش سوخت. میشه بگیریمش مامان؟

 

رونیااااااااا

 

نازی کلای بیچاره .فکر کنم مرده....

 

رونیااااااااا

 

شیرکاکائو هم خوشمزه استا خیلی بهتر از شیرههههه....خوشمزه

 

رونیااااااااا

 

فدات شم که لثه هات میخاره و اینجوری داشتی خیار میخوردی عشق من.ماچ

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

اینم شاهکار خاله صباست رو صورتت عزیزم.

 

رونیاااااااااا

 

اینجا برای اولین بار از صندلی گرفتی و وایسادی...

 

رونیااااااااااا

 

 بعدش که میخواستی بشینی انگار میترسیدی و گریه ات گرفت...

 

رونیاااااااااااااا

 

اینم کار همیشه است. کنترل هارو میندازی پاییین و...

 

رونیااااااااااا

 

بعدش نشسته مشغول بازی باهاشون میشی...

 

رونیاااااااااا

 

فدای اون خنده از ته دلت عروسکم...ماچ

 

رونیاااااااااااا

 

اینجا عین پسرا شدی فدات شم پسر کوچولوی خوردنیی.....قلب

 

رونیااااااااا

 

دختر نااااااااااز مااااااااا...بغل

 

رونیااااااااااا

 

مشغول شوت زدن ...

 

رونیاااااااااااا

 

واییییییییی. بالاخره فهمیدم رو سرم تل زدی ماماننننننننن.........قهر

 

رونیااااااااااااا

 

رونیاااااااا

 

اینن چیه رو صورتمه؟؟؟؟؟ آها این دماغمه فکر کردم گل سری چیزیهههه.خیالم راحت شداااا.اوه

 

رونیاااااااااااا

 

فرشته ناز من..بغل

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااااااا

 

فردا هم نه ماهه میشممممممم. هوراااااااااااااهورا

 

رونیاااااااااااا

 

آرزویم این است

 که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم

که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت...

 

رونیااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ame joniiiiii
30 آبان 92 10:21
Asheghetammmmmm hamin
نازی
30 آبان 92 12:20
سلام رجاجون .خوبی؟رونیا جونو از طرف من ببوس
مامانیه رونیا
پاسخ
چشم خاله جوون. مرسی از لطفت
Mobina
1 آذر 92 12:39
سلام رونیا کوچولو خوفی؟ دلمــــــــ برات تنگ شده بووووووود !!!!!!!!! مامان رونیا این پاپوش سفید رونیا از کجا خریدیدن ؟؟؟؟
مامانیه رونیا
پاسخ
سلام مبینا جون.ماهم دلمون برات تنگ شده بود.پاپوشاش رو مامانم براش خریده عزیزم.میپرسم بهت میگم.