فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

اولین مروارید فرشته کوچولو خوش اومدی + ( 400 روزه شدی عروسکم)

1393/1/24 4:20
نویسنده : مامانیه رونیا
354 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم دخترک شیرینم رویش

 اولین مرواریدت 

در  روزگیت مبارک.

 

 
عشق کوچولو بالاخره بعد کلی انتظار دقیقا 10 فروردین بود که متوجه شدم یه مروارید خوشگل بین لثه هات میدرخشه  .همون روزсмайликсмайлик смайлик روزه هم شدی عشق کوچولوی من.قربونت برم که دقیقا همون روز مامانبزرگ فوت شد و نتونستم برات جشن بگیرم. اول به بابا حجت گفتم و بعدشم رفتم سراغ طراحیه کارت و لیبل و این حرفا بعدشم که مامان فریبا با سبزی آش اومد خونمون که برات آش دندونی بپزیم تازه داشتیم سبزی هارو پاک میکردیم که اون اتفاق بد افتاد و همه چی بهم خورد. در اولین فرصت برات یه جشن خیلی کوچولو و سه نفری میگرم عزیزترینم.فکر کنم دندون کناریشم تو راه باشه چون خیلی این روزا بدخلقی و لثه ات هم یکم متورم. دوست دارم عروسک شیریننننننننننننننننننم.
 
این عکسم موقعی که خواب بودی به زور انداختم .زیاد واضح نیست آخه تازه 4 روزشه .ولی با لمس کردن قابل حسه.
 
 
 
رونیااااا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان معین
16 فروردین 93 9:11
مبارکه ، مبارکه ، مبارکه . این گل دخترمون خیلی اذیت شد . مبارک باشه مروارید خوشگلش
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جون مهربوووووووووووون
آشنای قدیمی
21 فروردین 93 0:40
سلاااااااااااام عشقم دندون در آورد ای جوووووووونم فدات شم رونیــــــــــآ طلای کوچو موچولو
مامانیه رونیا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممممممممممممم
مهدیه
23 فروردین 93 19:09
مبارکــــــــــــــــــــــــــه بالاخره اینهمه ویتامین گیری نتیجه داد
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون. آره واقعا موثر بود
مهدیه
23 فروردین 93 19:11
من هر روز وبلاگ رونیا جون رو چک میکنم. چند روزی که آپ نکردی نگران شدم.
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون مهدیه جون.لطف داری بهمون عزیزم.