فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

روزهای سیزده ماهگی به روایت عکس.

1393/1/20 4:27
نویسنده : مامانیه رونیا
329 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه خوشگلم چند روز قبل فوت مامانبزرگ وتامین گیری تو بالکن.ببین چه عشق عروسکت شدی نفسم:

 

رونیـــــا

 

رونیـــــــــــــا

 

رونیــــا

 

رونیـــــا

 

رونیـــــا

 

رونیــــــــــــآ

 

این عکسهام روز جمعه است که با خاله افسانه و آِیلین جون که برای دیدن مامانبزرگ اومده بودن  رفتیم باغ گرفتیم.

 

رونیـــا

 

رونیــــــــــــــــا

 

وقتی آیلین شیطون خاله وارد میشه:

 

رونیــــــــــــــا

 

هندونه خوری به سبک رونیا:

 

رونیــــــــــــا

 

رونیـــــــــــا

 

بابایی و دو دختروووووون:

 

رونیـــا

 

اینم جمع 6 نفریه ما:

 

رونیـــــــــــا

 

اینم دقیقا روز قبل فوت مامانبزرگه که خاله افسانه خونه ما نهار دعوت بود.اینجا تیپ زدی منتظر خاله جونی:

 

رونیـــــــــــــــآ

 

رونیـــــــــــــــا

 

رونیـــــــــــــا

 

رونیــــــــــــا

 

اینجا تازه از حموم اومدی تا موهاتو دست کشیدم خوابت برد.ببین چه ناااز خوابیدی عشقم.

 

رونیـــا

 

رونیــــــــــــــــا

 

اینم موهات بعد دس کشیدن فشن شده بود.ولی چقدر بهت میومداااااااااااا

 

رونیـــــا

 

رونیـــــــــــــــا

 

رونیـــــــــــا

 

اینجام شب قبل فوت مامانبزرگه که خونه مامان فریبا شام دعوت بودیم با خاله افسانه و عمو سعید:

 

رونیــــــــــا

 

این عکسها هم توسط عمه فهیمه تو چند روزی که ما در گیر مراسم بودیم گرفته شده.از روز اول فوت مامانبزرگ چون اونجا جو بدی بود و همه گریه و .. عمه فهیمه مهربون اومد ساری پیشت تا شما مجبور نباشی بیای تو مراسم و این حرفها .کلی بهش زحمت دادیم. همینجا ازش تشکر کنم بابت همه زحمتهایی که برای شما و من میکشه. مرسی عمه جون مهربون.دوست داریییییییییییییییم.

 

رونیــــــــــآ

 

رونیــــــــــــا

 

مثلا من اون عروسک کوچولوئه رو گرفتم برات تا مجبور نباشی عروسک گنده و سنگینت رو این ور اونور بکشی ولی ....

 

رونیـــــــــا

 

اینم مراحل خالی کردن مبل از کوسن:

 

رونیــــــــــا

 

رونیااااااااااااا

 

رونیــــــــا

 

رونیـــــــا

 

آخیییییش حالا خاطر جمع شدم.

 

رونیــــــا

 

اینجام تازه از بیرون اومدیم که شما با دخمل همسایه در حال اختلاط به زبون خودتون بودین.جالب اینجا بود که یکم که گذشت داشتی درو میبستی قبلشم باهاش بای بای میکردی.قربون این ادا بازیات برم منننننن.

 

رونیـــــآ

 

اینجام برای بار دومه که خرگوشی بستم موهاتو جیگر طلاااااااااااااااا

 

رونیــــــا

 

آخ که من عاشق این عکستم. دردنه خوش تیپ من.اینجا اشتیم میرفتیم مراسم هفت مامانبزرگ.

 

رونیـــــــــــــا

 

رونیـــــــــــــــآ

 

عاشق اینی که بابا برات حباب درست کنه و بیاره جلوت تا بترکونیشون:

 

رونیـــــــــــآ

 

رونیــــــــــــا

 

بفرمایید شاااااااااااام:

 

رونیــــــــــــا

 

رونیـــــــــــا

 

اینم عکسهای امروزه که تازه از ختم برگشتیم خونه و برات شیر درست کردم .مثلا داری شیر میخوری:

 

رونیـــــــا

 

رونیــــــــــــا

 

فدای اون قیافه تخست بشمممممممم

 

رونیـــــــــا

 

رونیــــــا

 

عروسک ناااااااااااااااااازم:

 

رونیـــــــــــــــا

 

اینم شرح یه خراب کاری به روایت تصویر( همین امشب)

 

رونیااااااا

 

رونیــــــــــــــــا

 

رونیــــــــــــا

 

رونیـــــــــــــــا

 

رونیــــــا

 

تازه چشت دومی رو گرفته بود که با خشم من بابا حجت از تاب اوردت پایین.

 

رونیـــــــــــــآ

 

عاشقتمممممممممممممم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آشنای قدیمی
21 فروردین 93 0:42
واااااااااااااااااااااای چهـــــ دختر ناز و خوشملی دتر طلا دلم برات یه ذره شده ه ه ه ه ..... منم عاشقتم رونیـــــــــــا یهـــــــ عالمهـــــــــــ
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جوننننننننن ما هم عاشقتیم یه عالمه
شیما مامان کژال
23 فروردین 93 2:39
جوووووووووووووووووووونم خالههههدلم برات تنگ شده بووود عشقمماشالاااا چه خاااااااااانومی شدی روجای گلم فوت مامان بزرگتو تسلیت میگم عزیزم ایشالا دیگه غم نبینی
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون. من هر روز وبلاگ دختر گلمونو میخونم هااااا اونم برای خودش داره خانومی میشه .عشق منه . ولی وقتی فهمیدم میخوای وبلاگشو ببندی دلم گرفت. پس من چیجوری عکسای خوشگل خانومو ببینم آخه
مامان معین
23 فروردین 93 14:14
سلام رجا جان. دختر گلت و از طرف من ببوس . نمی دونم خبر داری یا نه که نان 3 اومده من دیروز برای معین خریدم. میدونم رونیا هم نان می خوره اگه پیدا کردی حتما بخر .
مامانیه رونیا
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون که گفتی .نه نمیدونستم. از چند ماهه؟چه فرقی میکنه؟؟؟؟
مامان معین
24 فروردین 93 9:16
از یک سالگی . یعنی الان باید رونیا جون نان 3 بخوره .
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون که گفتی دوستم. میرم براش بگیرم ببینیم چه میشه ایشالا سفتش نکنه.