فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

خریــــــــــــــــد ....

1393/2/26 2:32
نویسنده : مامانیه رونیا
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلیه من.بغل امروز رفتیم برات کلی شیشه پستونک خریدیم . از بعد آفت دهنت تصمیم گرفتم همه شیشه هاتو عوض کنم تا امروز بالاخره بختش باز شد. انقدر هم که ماشالا همه چی گرون شده که همین چندتا دونه شد 130000 تومنگیج ولی فدای سر یه تار موی دختر یکی یدونم.بوس این دفعه دیگه شیشه هاتو مارک نگرفتم آخه قبلی ها که ناک و اونت بود انقدر جنسشون خوب بود که دلم نمیومد عوضشون کنم چون هم سالم و نو موندن هم خیلی گرون خریده بودمشون.زیبا اینارو دیدم و خیلی خوشم اومد سه طرحشو برات گرفتم تا ایشالا چندماه بعد برات عوضشون کنم و بازم نو بگیرم اینجوری خیلی بهداشتی تره و مقرون به صرفه ترس. راضی خیلی خوشکلن .طرح روشون برجستست. دسته هم دارن که دخملی من راحت تر خودش شیششو بگیره.زبان

 

 

اینم شیشه آبت که خیلی اتفاقی اونت از آب دراومد.سکوت

 

 

                     

 

اینم دوتا پستونکهات بازم اونت . چون بحث پستونک فرق داره چون شما معتاد پستونکیه من تشریف داری باید پستونکتون حتما بهترین باشه تا یه موقع عوارض بعدی نداشته باشه. فقط امیدوارم که اینا گم نشن چون دونه ای 20 تومن آب خورده سکوت

 

 

این لباسای تابستونی هم اینترنتی خریدم برات. البته یه پیراهن تایت هم هست که چون کثیف بود نتونستم عکس بگیرم.

بادی به مقدار لازم خنده

 

 

یه تاپ و شلوارک تابستونی.

 

 

 

اینم یه کتونی اوشکل برای دخمر اوشکلم که بپوشه بره پارک بدوئههههخندونک

 

 

اینا هم هدیه است .کوله پشتی رو خاله افسانه این سری برات خرید و اون کیف دستی صورتی هم مامان فریبا همینجوری عشقولانه برات خریده.دستشون درد نکنه .

 

دوست دارم زیـــــــــــــــآد عروسکم.بوس

پسندها (2)

نظرات (3)

آشنای قدیمی
26 اردیبهشت 93 10:11
سلامــــــــ ای قربون تو مامان خوش سلیقه ات برمــ عزیزم مبارکت باشهــ این لباسای خوشمل
مامانیه رونیا
پاسخ
فدات مبینا جااااان .ماییم و این یدونه دخملمون دیگه.
مهسا
29 اردیبهشت 93 23:39
سلام چه دخمل نانازی بوس بوس.خوشحال میشیم به وب ما هم سر بزنید
مامان مینا
14 مرداد 94 19:10
همه چیز خیلی زیباست