فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

پایان 19 ماهگی / ورود به 20 ماهگی.

1393/6/31 3:29
نویسنده : مامانیه رونیا
334 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم فرشته صورتیه من

وروردت به

 

 

ماهگی مبارکـــــــــــــ .

 

 

 

عزیز مامان کی این همه بزرگ شدی عشقم چقدر زود داری بزرگ میشی یکم آرومتر مامانجون بزار بیشتر حس کنم ماههای بودنت رووو عزیزم.

عزیزم اصرار داشتم خودش شمعشو فوت کنهبوس

 

 

 

 

و این ماه یه مهمون دوست داشتنی هم برای ماهگردت بود آیلین جونم که حسابی از صبح ذوق ماهگردتو داشت عزیم.

 

 

 

 

 

اینم قابل فرشته جون رو نداره:

 

 

اینم آیلین جون شرمندمون کردن:

 

 

اینم مامان فریبا این سری از تهران برات خرید عشقم.

 

 

اینم به مناسبت ماهگردت برای مامانت خریده شد توسط مامان فریباخندونک

 

 

مرسی از همتون. بوس

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان پرهام
31 شهریور 93 9:14
مباركه عزيزم
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی و بابایی
31 شهریور 93 19:33
سلام فرشته ما به دنیا اومد
مامانیه رونیا
پاسخ
به سلامتی عزیزم. قدمش خیر باشه
Mobina
9 مهر 93 19:27
عشقمــ ، نفسمـــ ، ماهمـــــ نوزده ماهگیت مبارکـــــــــــــــ ان شاالله 190 ساله بشی رونیا طلا من خیلی دوست دارم میدونی ؟ هیچکی جای تو رو تو قلبم نمیگیره رونیا پرنسس من