فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

بالاخره برگشتیم خونه خودمون هوراااااااااااا.

1392/3/16 12:14
نویسنده : مامانیه رونیا
302 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان از وقتی شما دنیا از بیمارستان مستقیم رفتیم خونه مامان فریبا قرار بود بعد ٤٠ شما برگردیم خونه اما به خاطر رفلاکس شدید شما و ترسیدن من که شیر بپره تو حلقت و من نتونم کاری برات بکنم تا سه شنبه یعنی ٢ روز پیش اونجا موندیمخجالت اما دیگه این تعطیلی فرصت خوبی بود که بیایم خونه و این اولین پستیه که تو خونمون میزارم تو وبلاگت. از خود راضیتو این دو روز داشتم وسایل و جابجا میکردم و وقت نداشتم تا برات پست بزارم و ازت عکس بندازم شرمنده اما قول میدم از امروز مثل قبل وبلاگتو پر از عکسای خوشمل شما کنم. مژهلازمه یه تشکر اساسی از بابا حجت بکنم که تو این دوروز شمارو نگه داشت تا من بتونم به کارام برسم . قلباینم بگم که تو این چند روزه یاد گرفتی پاهاتو با دستات بگیری و پوشک شماره ٣ برات بستم اما دو سه بار پس داد فهمیدم که هنوز برات بزرگه و برگشتیم دوباره به همون شماره ٢.نیشخند صبحها که از خواب پا میشی قبل باز کردن چشمت اول پاهاتو میاری بالا که بتونی بگیریشون بعد چشات باز میشه و کلی واسه مامان میخندی و دلبری می کنییییییییییییی .بغل در اولین فرصت عکس گرفتن پاهاتو میزارم .امیدوارم بتونم مثل قبل برسم که وبلاگتو آپ کنم. آخ که من عاشقتمممممممم دختر یکی یدونه من .خیلی دوست داریم فرشته کوچولو.ماچ

 

اینم یه عکس از خوابهای ناز شما واسه اینکه پستت بی عکس نباشه.

 

رونیاااااا

 

نیم رخ رونیا رو تا حالا دیده بودین؟؟

 

رونیاااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هانیه
17 خرداد 92 12:03
بای ی ی ی چه هلویی ی ی ی
نازنین موسوی
22 خرداد 92 15:49
چه دختر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشم به ماهم سر بزنید. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com