فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

رونیا و گیژ گیژ

1392/3/16 14:43
نویسنده : مامانیه رونیا
244 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولو دقیقا روز ٢٤ شهریور ٩١ بود که چون روز قبلش حالم بد شده بود مجببور شدم برم سونو اورجانسی. به دکتر سونوگراف گفتم  جنسیتش معلومهههههه؟؟؟ گفت بله یه دخمل خوشمل دارین. بغلهورامن از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم آخه من همیشه دلم دخمل می خواست. خیال باطلبه بابا حجت زنگ زدم و اونم خوشحال شد و غروبش رفتیم باهم برات این خرس صورتی رو خریدیم و اسمشو گذاشتیم گیج گیج .لبخندحالا که اومدیم خونه دوست داشتم اولین عکست تو خونمون از تو و خرسی باشه.اینم عکسای رونیا و گیج گیج.

ببین چیجوری داری نگاش میکنی؟؟؟تعجب

 

رونیااااا

 

فدات بشم من که صاف نشستی تا ازت عکس بندازم جیگر طلا.ماچ

 

رونیااا

 

 

از چی انقدر تعجب کردی نمیدونم؟؟سوال

 

رونیااااااا

 

اینم رونی جون سربلند از انجام عملیات گرفت پاهاش.عینک 

 

رونیاااااا

 

اینجام از دستت ول شد خنده

 

رونیاااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
17 خرداد 92 12:05
آفرین قهرمان