فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

شیطونیهای طلاخانوم

1392/3/28 13:54
نویسنده : مامانیه رونیا
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان این روزا که باتو هستمممممممممم خیلی بهم خوش میگذره و البته تمام وقتمو پر میکنیییییییی با کارات و شیطونیات و البته نق زدنات.چشمک چند روز اخیر اصلا وقت نکردم وبتو آپ کنم که مقصرهم شما بودی چون چندروزه دیگه اصلا رضایت نمیدی که رو زمین بخوابی و به هیچ صراطی مستقیم نیستی میگی همش تو بغل باشم و بنده باید شمارو کل خونه بچرخونم تا شما دست از گریه برداری و ذوق کنیییییییاوه ساعت خوابتم کم شده و دیگه مثل قبل زیاد نمیخوابی و اینم باعث شده که دیگه نمیتونم به کاراهای روزمره خونه و شما برسم که هیچ وبلاگتم نمیتونم آپ کنم. خلاصه حسابی شیطون شدی.همش تو بغل وایمیسی و خودتو ول میکنی .متفکردیروز موقع نهار درست کردن بیدار شدی و اصلا نمیذاشتی تو آشپزخونه نهار درست کنم منم ناچار شدم شمارو بزارم تو آغوشی و باهم نهار درست کردیمممممممممممچشم همش میترسیدم دستت به قابلمه بخوره اوف خیلی سخت بود شما هم که ماشالا انقدر شیطونی که دیگه میخوای به همه چی دست بزنییییییییسبزخلاصه تنها چیزی که این روزا به دادم رسیدهههههه تشک و بالشیه که عمه فاطمه واست دوخته چون رنگی رنگیه خیلی دوسش داری مخصوصا بالششو و همش باهاش کشتی میگیرییییییییییخنده 

اینم عکساشششششششش:

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیااااااا

 

دیگه تو گرفتن پاهاتم که استاد شدی و از خواب که بیدار میشی اولین کارت همینههههههنیشخند

 

رونیاااااا

 

رونیاااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

دخی گلم دیروز برای اولین بار ناخونای پاهاتو لاک زدم واییییییییییییییییییییییییییییی چه جیگری شدییییمژهمن فدای تک تک اون ناخنای کوشولو و خوشگلت.

 

رونیااااااااااا

 

بعضی اوقات که میخوایم بریم بییرون اول شمارو حاظر میکنم و تا میرم خودم حاظر شم انقدر نق میزنی و غرغر میکنی و جیغ میکشی از غر زدن که خوابت میبرههههههههههناراحت

 

رونیاااااااا

 

من عاشق این مدل دستاتم تو خواب آخه ببین دستات چیجوریههههههه و تو خوابیییییییییماچ

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

 عسلم برات گوشواره چسبی خریدم چون فکر نکنم حالا حالاها دلم بیاد که گوشتو سوراخ کنم و چون همه فکر میکنن شما پسری بهترین گزینه گوشواره چسبی بود.زبانمن فدات بشم که انقدر بهت میادددد خیلی ناز شدییییییی گل مامان.ماچ

 

رونیااااااااااا

 

هرکاری میکنم از خنده ات یه عکس بگیرم که تار نشه نمیشهههههههه آخه شیطون بلا وقتی میخندی سریع سرتو برمیگردونی و همیشه عکسای خندت تارهههههههههناراحت

 

رونیاااااااااااا

 

این روزا روزی یه شیشه دارو بهت ابمیوه تازه میدم 20 سی سی هم آب بهت میدم چون تابستونه و میدونم تشنت میشه بعضی چیزاهم که میخوریم مثل میوه و سیب زمینی آب پز یه نوک انگشت میزارم رو لبت تا با مزه ها آشنا بشی تا حالا که از چیزی بدت نیومده از همه استقبال کردیییییییییخوشمزه رفلاکستمممممممم که دیگه منو کشتههههههههه خوب که نمیشهههه همش لباسای من و خودتو کثیف میکنه بالاخره یه روز میکشمشششششششششششششششیطان

فرشته کوچولوووووووو من و باباحجت عاشقتیممممممممممممممممممممممم.خدایا ممنون بابت این فرشته خوشگل و دوست داشتنیییییییییییییییییقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
28 خرداد 92 14:26
بای بای خدا ، انگشتاشو ببین چه گره کرده تو هم لاک ناخوناشو ببین یعنی خاک برسر لاکتم جیگگگگررررر