فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

ژایان 4ماهگی ورود به 5ماهگی.

1392/4/1 2:38
نویسنده : مامانیه رونیا
781 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوووووووووووووی من هدیه خدادادی من ٤ماهگیتتتتتتتتتتت مبارککککککککککک.هوراتشویق

عسل مامان ٤ماهه که با اومدنت زندگیمونو شیرین تر از قبل کردیییییییییییی ٤ ماهه که با وجودت تموم لحظه هامونو قشنگتر کردیییییییییی .خیلی دوست داریممممممممم فرشته ٤ ماهه ماااااااااا.قلبماچ

 

                                      

 

دختر کوچولوی من دیشب که خاله صبا مهمون داشتن و نتونستن بیان و شماهم بعد شام حسابی لج کرده بودی و گریه میکردی و واسه همین بابایی و مامان فریبا گفتن که کیک و نبریم و اون شب گفتیم اذیت نشی واسه عکس انداختن.این عکسارو هم امروز قبل رفتن بیرون با مامان فریبا انداختم.

 

رونیاااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااا

 

تو همه عکسا گیر داده بودی به این کیکه و چشم ازش برنمیداشتی هرکاری میکردیم توجهت به دوربین جلب شه و یه عکس درست درمون ازت بندازیم نذاشتیییییییییابرو

امشب یه سر رفتیم بهشهر دیدن عمه و بابابزرگ مامانبزرگ و....  فردا قراره بریم بهداشت واسه واکسن 4ماهگیت و من خیلی استرس دارمممممماسترسامیدوارم مثل واکسن دوماهگیت اذیت نشی گل مامان چون من اصلا طاقت درد کشیدن شمارو ندارممممممممناراحت از داروخانه برات شیاف استامینوفنم گرفتم که به جای قطره استفاده کنم چون میگن قطره رفلاکسو شدیدتر میکنه.خداجونم مواظب دخترگلم باش که  فردا اذیت نشههههههه ممنون بابت این فرشته ای که بهمون دادییییییییی شکرتتتتتتتلبخند

بقیه عکسها ادامه مطلب.....

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)