فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

چه هلوییییییییییییییی!!!!

1392/3/30 15:16
نویسنده : مامانیه رونیا
313 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من دیروز مامان فریبا اومد خونه ما و شماروبرد حموم و بالاخره من تونستم حوله ربدوشامیتو تنت کنم .هورامن عاشق این حولتم.وایییییییییییییییی که چه جیگری شدییییییی.قلبچه هلویییییییییی .میخورمتاااااااااااااااا.خوشمزه

 

رونیااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااا

 

من فدای اون چالی که رو لپت میوفته موقع خندیدن بشمممممممممممممماچ

 

رونیاااااااا

 اینم گل دخملم بعد پوشیدن لباساش.

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

وطبق معمول وقتی بلوز شلوار تنت میکنم و لباست یکسره نیست شروع میکنی بلوزتو میکشی بالا و میخوای بکنیش تو دهنتابرو

 

رونیااااااااااااا

 

دیشبم رفتیم خونه عموی مامی دیدن مامانبزرگ اما چون مامانبزرگ نبود شمارو گذاشتم پیش مامان فریبا و با بابا حجت رفتیم برای امشب که جشن 4ماهگی شماست خرید کنیم .

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیاااااااااا

 

نمیدونم چی تو این لباست دیدی که ول کنش نیستییییییییی همش داشتی نگاش میکردی و چنگ میزدیشنیشخند

 

رونیاااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

 

امشب جشن 4ماهگیته گل دخملم و مامان فریبا و بابایی و صباجون و شوهرش خونمون شام دعوتن.ایشالا فردا وبتو با کلی عکسای خوشمل از جشن 4ماهگیت آپ میکنم.من عاشقتممممممممممم دختر یکی یدونم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه اون چالی که میوفته رو لپت.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)