فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

گل بود به سبزه نیز آراسته شدددددددددد!!!!!

1392/3/30 14:57
نویسنده : مامانیه رونیا
399 بازدید
اشتراک گذاری

طلا خانوم امروز برای اولین بار بالاخره موفق شدی پاهاتو برسونی به دهنتتتتتتخنثیدقیقا اولین روز 4ماهگیت. نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحتتتتتتتتتت.خوشحال از اینکههههه دخملم روز به روز داره بزرگتر میشه و کارای جدیدتری یاد میگیره ناراحت از اینکه کم دستاتو تو دهنت میکردی و من شاکی بودم حالا دیگه پاهاتم اضافه شدآخولی اشکال ندارههههههه این یه نشونه از پیشرفتته و من خوشحالمممممممم فقط امیدوارم که باعث نشه خدای نکرده مریض شی.نگران از این به بعد باید علاوه بر دستات پاهاتم مدام بشورمنیشخند دیگه ناخناتم نمیتونم لاک بزنمممم البتهناراحت ولی من عاشق این پیشرفتاتممممممممم دوست دارم قد تموم دنیاااااااااا فرشته کوچولوی من.قلب

اینم عکسای این عملیات موفقیت آمیز رونیااااااااااا:

 

رونیااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)