فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

چکاپ ماهانه

1392/3/12 14:34
نویسنده : مامانیه رونیا
280 بازدید
اشتراک گذاری

طلا خانوم دیروز با بابا حجت شمارو بردیم پیش دکترت برای چکاپ ماهانه اونجا دختر خیلی خوبی بودی و اذیتمون نکردی تا نوبتمون بشه خداروشکر همه چی خوب بود و من که نگران وزنت بودم دکترت گفت خوبه هیچ مشکلی نیست خداروشکررررررررررررر.لبخند وزنت شده 5330 و قدت 58 .مژهفکر کنم مثه مامیت رزه میزه ای .فدای اون قد و بالای ریزه میزت. ماچبرای شیر بگردوندنت قطره متوکلوپرامیدتو مقدارشو بیشتر کرد. اینا عکسای شماست تو راه مطب.

               شکلکهای جالب و متنوع آروین                                شکلکهای جالب و متنوع آروینرونیا

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااا

از اونجا اومدیم خونه ماشینو گرفتیم و برای اولین بار با شما شام رفتیم بیرون .استرساولش خیلی استرس داشتم که نکنه بیدار بشی و اذیت کنی اما خوشبختانه دخی خیلی خانومی بودی البته یکم دیگه آخرای شام نق زدی که بابا حجت شمارو بغل کرد و وایساده بقیه شامشو خورد چشمخلاصه از اونجا رفتیم دنبال دختر عمه صبا و شوهرش یه دوری تو خیابونا زدیم و برگشتیم خونه.

                                          شکلکهای جالب آروین

بیرون که بودیم خیلی راضی بودی و خوشحال اما خونه که اومدیم گریه رو شروع کردی و تا ساعت 1:30  انقدر گریه کردی که به هیچ روشی نمیشد ساکتت کرد اصلا نمیدونستیم چی شده که اینجور گریه میکردی تا بالاخره بابایی و باباحجت شمارو بردن بیرون تا خوابت برددددددددد . هیچ وقت اینجوری گریه نکرده بودی از فرط گریه نفست نمیومد و جیغ میزدیییییییییی .نمیدونم چی شده بودی آخه گل مامان . سوالگرمت بود؟ لج کرده بودی؟دلدرد داشتی؟ آخرشم نفهمیدیم. متفکرولی ایشالا دیگه اینطوری نشیییییییی عشق مامان آخه تو نمیدونی مامان طاقت گریه هاتو ندارهههههههههههه؟؟؟ فدات بشم من امروز از فرط گریه دیشب تا ظهر خواب بودییییی.افسوس دوست دارم عشق من . تو دخی یکی یدونه منیییییییییییییی.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین جون
14 خرداد 92 0:33
نادیا جون سلام امروز چه ماه شدی . دوست دارم متین .