فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

گل من....

1392/4/21 16:31
نویسنده : مامانیه رونیا
283 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیروز به مناسبت پنجمین سالگرد عقد من و بابا حجت چندتا گل خوشجل خریدم و شروع کردم به عکاسیییییییییی....

البته اصلا نذاشتی مدلی که دلم میخواست ازت عکس بندازم و همش وول میخوردی و عکسا تار میشد .همشم وقتی گل به پوستت میخورد غرغر میکردی. ولی خوب اینم یه خاطره است دیگهههههههه...

وحالا عکسها...

اگه گفتین کدوشون گلن؟؟؟؟فدات بشم که همقد خودتههههههنیشخند

 

رونیااااااااا

 

این چیه بزار ببینم!!!!

 

رونیاااا

 

مامی جون حالا حتما باید میزاشتیش رو دستم؟؟

 

رونیاااااااا

 

بفرمائید گل....

 

رونیااااااااااا

 

تعارف نکنین بفرمائییییییییییدد...

 

رونیااااا

 

اینا رو ببین خوشجل تر از گله بزار ببینم جنسش چیه؟؟؟؟

 

رونیااااا

 

حالا خوبت شد؟؟پدرشو در آوردمشیطان

 

رونیاااااااا

 

این یکی دیگست مامی جون؟؟اینم پرپر کنم؟؟؟

 

رونیاااااا

 

الان میکشمتتتتتتتشیطان

 

رونیااااااا

 

اه ه ه ه ه بدم میاد ازتتتتتتتت....

 

رونیااااا

 

مامی جون میشه منو بغل کنی از دست این گله راحت شم؟(رونیا وقتی میخواد بغلش کنیم دستاشو پاهاشو اینجوری میکنه)

 

رونیااااااا

 

یکی کم بود دوتا دیگه هم اضافه شد.گرفتاری شدیمااااااااا از دست این مامییییییییاوه

 

رونیاااااااااا

 

مامی جون نمیخوامش اینو بگیرررررر...

 

رونیاااااااا

 

خیلی ازش خوشم میاد دم گوشمم گذاشتتش....

 

رونیاااااااااااا

 

مثل اینکه چاره ای ندارم جز دوست شدن با این گله آخ

 

رونیاااااا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
22 تیر 92 11:27
روجا خانم گل ما خوشگل تره ها ببین چه خوشمزه است