فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

دخترم بالاخره غلت زد.هوراااااااااااا

1392/4/22 18:41
نویسنده : مامانیه رونیا
299 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان بالاخره در ٤ ماه و سه هفته و ٣ روزگیت تونستی خودت غلت بزنی و مطمئنم اینبار مثل وقتی که دو ماهت بود غلت زدی تصادفی نبود چون از صبح تا حالا ٥  ٦  بار اینکارو کردی. آفرین دخی گلم. صبح بازت گذاشته بودم تو تشکت و رفتم تخت و مرتب کنم و برگشتم دیدم دمر شدی و داری با تعجب اطرافتو نگاه میکنی انگار خودتم متوجه تغییر وضعیتت شده بودی و شوکه شده بودی . فدات بشم که اولین قدم در مسیر شروع شیطونی هاتو برداشتی. فدات بشم که روز به روز داری بزرگتر میشی.فدات بشم که روز به روز داری باهوش تر میششی. من از ذوقم کلی چلوندمت و بوست کردم و برات دست زدم و تو هم میخندیدی. از بس ذوق داشتم بازم یادم رفت ازت عکس بگیرممممممم البته لخت بودی و اگرم میگرفتم نمیتونستم بزارم ولی در اولین فرصت از تمام مراحل غلت زدنت عکس میزارم. اینم یه عکس برای اینکه پستت ببی عکس نباشه. ببخشید خیلی تاره چون تو پارکینگ گرفته شده و نور خوبی نداشت. ولییییییییییی من فداییی اون قیافه با جذبت بشمممممممممممم.

 

                    رونیاااااااا

 

اینم یه عکس دیگه که من عاشقشمممممممم....

 

رونیاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 18:34
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....