فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

بازگشت پستونک جون!!!!!

1392/4/25 16:35
نویسنده : مامانیه رونیا
307 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی مامان پستونک جونت رو یادته؟؟؟؟ اون موقع چون فقط همون پستونک رو میخوردی و پستونکای دیگرو پرت میکردی بیرون رفته بودم و یه دونه زاپاس ازش گرفته بودم تا اگه یه موقع گم شد بیچارمون نکنی.نیشخند ولی بعدش که شما خانوم شدی و همه پستونکارو قبول کردی اونو گذاشتم کنار چون سایزشم 6 ماه بود.امروز گفتم بیارم  ببینم هنوز دوسش داری؟ دیدم بعلههههههههههه فیلت یاد هندوستون کرد و کلی براش ذوق کردی (همه پستونکارو وقتی از رو زمین بلندت میکنیم میندازی بیرون ولی این یکی همش تو دهنت بودخنده) قربونت برم نمیدونم این پستونکه چی داره که انقدر دوسش داریییییی. ولی من اصلا دوسش ندارم آخه خیلی زشته و رو صورتت اصلا نمیشینه....

اینم عکساش...

 

                                                        رونیااااااااااااا

 

رونی

 

رونی

 

یادی از گذشته  :  اینم عکس شما و پستونک جون قبلی در ماهگرد دوماهگیت...

 

رونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیسل
25 تیر 92 17:07
سلام خدابراتون حفظش کنه عزیزم ناراحت نباش آیسل منم شیرخشکی هستش ولی چاره ای نیست راستی به ماهم سری بزنین وبه دخترمون را ی بدین خوشحال میشیم
مامان ارغوان
26 تیر 92 15:02
عزیزم خدا حفظش کنه...خیلی ماهه....من چون دخترت نازه و عکس های قشنگی ازش گرفتی لینکت میکنم
بهار
26 تیر 92 18:16
سلام عزیزم دخترماهت وبیارتهران شهربازی عزیزم خیلی دلم میخوادببینمش ازاون وقتی که دیدمش هزار ماشاالله خیلی بزرگ وناز شده به جای من ببوسش


فدات شم عزیزم. چشات قشنگ میبینه. یکم هوا خنک شه میام تهران حتما.