فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

نشستی مامانیییییییییییی؟؟؟؟؟؟

1392/5/3 16:43
نویسنده : مامانیه رونیا
276 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشگلم عزیز دردونم امروز برای اولین بار بدون کمک 1 دقیقه نشستیییییییییییییییی هوراتشویق آفرین به طلاخانومم. عسل مامان تازه چنج ماهت تموم شد ماشالا به پیشرفتت.دخترم در 155 روزگیش نشست.مامان به قربون دختر زبر و زرنگش. البته انگیزتم تبلیغات بود. نیشخندداشتی تبلیغات نگاه میکردی و منم نگهت داشته بودم و از اونجایی که وقتی تبلیغات نگاه میکنی سیخ میشی و اینور و اونورو نگاه نمیکنی دستمو برداشتم و شما بدون کمک حدود یک دقیه نشستی و از شانس من تبلیغات تموم شد و شما تا سرتو چرخوندی سمت من تعادلت بهم خورد و داشتی میوفتادی که گرفتمت و کلی بوست کردم و چلوندمتتتتتتتتتتتتتتتتاز خود راضی اینم عکسش .البته ببخشید تاره چون تازه دخترم میشینه همش لق میزنه  تا تعادلشو نگه دارههههههههه و عکساش تار شده بودن واسه همین همین یدونه از اونای دیگه روبراه تر بود. حتما در فرصتی مناسب عکسای خوشمل از نشستن دخمل خوشمل میزارم.

 

رونیاااااا

 

بقیه رو هم میزارم. دلم نیومد نزارم اولین عکسای نشستنتو لبخند

 

                                                       رونیاااا

 

رونیا

 

                                                                 رونیااااا

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
5 مرداد 92 8:47
ای فدات شم با اون نیم وجب قدت نشستی عشقم خیلی جیگری ها


آفرین عسیسسم






Gholbunet khale jon taze jadidan daram yad migiram roroakamo jolo bebaram ta in mamanamo bichare konam.ha ha ha