فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

وای که من عاشقتمممممممممم...

1392/5/3 16:47
نویسنده : مامانیه رونیا
386 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان جدیدا عادت کردی وقتی میخوای بخوابی باید دستمو جلو صورتت بزارم و شما هم محکم با دستای کوچولوت دستمو میگیری تا برش ندارم. من عاشقتم فرشته نکن این کارارو. فدای احساست بشم من. دوست دارم مامانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییماچ

 

                                    رونیااااااااا

 

خدایا ممنونم برایییییییی این همه احساس قشنگی که با وجود رونیا دادی بهم. لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صامی
4 مرداد 92 14:22
سلام چه وبلاگی وچه بچه نازی جونم از طرف من 100 بوس کن میشه بیای واسه تبادل لینک تا هر روز بیام بهش سر بزنم ممنون میشم


Mamnon.cheshaton ghashang mibine.ba eftekhar linketon mikona.