فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

خدارو شکر میکنم...

1392/5/12 12:38
نویسنده : مامانیه رونیا
267 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر مسکنم با وجود همه سختی ها با وجود همه شب بیخوابی ها با وجود همه خستگیها با وجود همه محدودیت هایی که با وجود تو تجربه کردم با اینکه با هر بار شیر بالا آوردنت نفس من بند میومد با اینکه یه هفته است تا ٤ صبح نمیخوابی و بیداری .با همه اینا با هر نفست خدارو هزار بار شکر میکنم  که هستی که دارمت و همه رو فراموش میکنم به یه لبخند تو. تو فقط کنار من باش و  نفس بکش که نفسم به نفس تو بنده و تورو همونطور که خدا به من سپرده به خودش میسپرم تا مواظبت باشه فرشته کوچولوی آسمونیه من.ماچماچماچ

 

 

                                   رونیاااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هانیه
12 مرداد 92 13:38
عزیزم ایشالا خدا کوچولومونو به تو و بابا حجت و همه ما ببخشه و همیشه سالم و سرحال زیر سایه شما باشه


قربونت برم عزیزم ایشالا...
شیما
15 مرداد 92 16:28
عزییییییییییییزم چه عکس خوشملیییی وووووووییی چقد دلم خواااست


ایشالا به سلامتی چندوقت دیگه همچین عکسی رو شما هم میزارین تو وبلاگتوننننننننن دوست خوبم