فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

تو این جعبهه چیه؟؟؟؟

1392/5/14 2:12
نویسنده : مامانیه رونیا
246 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم این باکسو برات خریدم بعدا بشه جای اسباب بازیات البته صندلی هم میشه .امروز در یک اقدام خلاقانه شمارو گذاشتم توش و ازت عکس انداختم .که بعدا ببینی چه کوشکولو بودی تو این جعبهه جا شده بودیلبخند

 

رونیاااااا

 

رونیااااااا

 

                              

                                                             رونیااااااااااا

 

رونیااااااااا

 

 

                                                            رونیااااااااا

 

رونیااااااا

 

 

                                                              

                                                            رونیاااااا

 

رونیاااااااااا

 

 

                                                             رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مثل هیچکس
14 مرداد 92 2:27
سلام مامان محمد هستم .من دخترا راخیلی دوست دارم واز خدا یه دختر ناز مثل فرشته کوچولوی شما میخوام خدا براتون حفظش کنه مارا هم دعا کنید دختر دار بشیم حتا اگه شده ده تا بچه داشته باشم تا یکیش دختر نباشه کوتاه نمیام پس بهتره خدا دومی را دختر بده تا بیشتراز این جمعیت زیاد نشه.خنده داره مگه نه .شوخی کردم هرچی قسمت باشه .اگه مایلید تبادل لینک کنیم .من که امشب شما را لینک میکنم ولی خواستم قبلش خبربدم .بای


ممنون از لطفتون. ایشالا خدا هم به شما یه فرشته کوچولوی صورتی بده. هرچی قسمتتون باشه. مرسی که سر زدین.

هانیه
14 مرداد 92 10:24
وای خدای من چه جیگری از توجعبه دراومده
روجا خانم این کادو خداست ها ...


صدالبته خاله جون. میبینی چه کادوی خوشگلی از خداجون گرفتم.
شیما
15 مرداد 92 16:23
ای جوووووووووووووووووووووونم چقد دوسش دارررم


ما هم همچنین خاله جون. رونی جون بزرگ شه و نظرای شمارو بخونه حتما اونم شمارو دوست خواهد داشت.