فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

شالاپ شولوپ آب بازی...

1392/5/20 1:29
نویسنده : مامانیه رونیا
297 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان عروسکم دیروز به پیشنهاد مامان فریبا که گفته بود یه ربع تو آب ولرم بشونمت تا شکمت کار کنه هم گوش کردم و اونم امتحان کردم و شما و بابا حجت رو فرستادم تو حموم .چشمکشما هم کلی استقبال کردی و خوشت اومد و تازههههههههههههه یاد گرفته بودی بزنی رو آب و آب بپاشییییییییییی شیطون بلا. عاشق حمومی به جز قسمت سر شستن. خلاصه کلی آب تنی کردی و کیف کردی. اینم عکساش.

 

رونیاااااااا

 

 

                                                             رونیاااااااا

 

رونیااااااا

 

 

                                                                    رونیاااااااااااا

 

رونیااااااا

 

 

                                                                     رونیاااااااا

 

رونیااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
20 مرداد 92 1:37
سلام مامان محمد هستم شمارا لینک کردم شما هم به سایت ما سربزنید واگه مایلید مارا لینک کنید .


خوشحالم از از آشنائیتون منم حتما لینکتون میکنم دوست خوبم.