فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

تعطیلی عید فطر.

1392/5/20 1:52
نویسنده : مامانیه رونیا
259 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان این دوروز تعطیلی به خاطر هوای بارونی شمال نتونستیم جایی بریم مسافرت و همش خونه بودیم البته جمعه شب یه سر رفتیم بهشهر دیدن مادرجون و پدر جون(چون دوقلوها مامانبزرگ بابابزرگ بهشهری رو مادر جون پدر جون صدا میکنن ما هم تصمیم گرفتیم شما هم اینجوری صداشون کنی).از اونجا با عمه فهیمه رفتیم عباس آباد .عباس آباد یه جای توریستی و معروف توی شهر باباحجته و مطمئنا شما در آینده زیاد اونجا میری ولی این اولین بارت بود که میرفتی که متاسفانه خواب بودیییییییییییییییییماچ

 

 

                                  رونیاااااااااااا

 

بعدشم که اومدیم خونه. فرداشم که تا بعدازظهر خونه بودیم بعدش رفتیم دوره زنونه فامیلای من. یه چیز جالب که اونجا کشف کردیم کلی همه به خاطرش ذوق زده شدن این بود که تا آهنگ گذاشتن و همه شروع کردن رقصیدن شما که جلوی من نشسته بودی هم شروع کردی به تکون خوردن و خودتو بالا پایی میاوردییییییییییییییییییییییییییییییتعجبماچو با این کارت همه به وجد میومدن و میخندیدن.خندهاونجا نتونستم ازت عکس بندازم ولی این عکسا مال همین دوره است که میزارم.

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

 

                                                             رونیااااااااا

 

شبم که بازم کنسرت بود اینبار مرتضی پاشایی و من وباباحجتم که از هیچ کنسرتی جا نمیمونیمزبانبازم شمارو گذاشتیم پیش مامان فریبا و رفتیم.البته به شما هم بد نگذشته بود و با مامان فریبا و بابایی رفته بودین بیرون بستنی خورییییییییییییییییییمتفکربعدشم که اومدم دنبالت برگشتیم خونه و خوابوندمتتتتتتتتتتتتتتت.

 

رونیاااااااااااا

 

راستی یادممممممممممممم رفت بگم به لطف خاله هانیه مهربون بابت شربت انجیر و مامان فریبا بابت آب بازی دیروز شکمت کار کرد و حسابی همهممون خوشحاللللللللللللل شدیمممممممممممخنده امیدوارم دیگه اینطوری نشی باید فردا به دکتر حمید زنگ بزنم و بگم که سوپ خوردی اینجوری شدی یا نه؟؟؟ اگه ماله سوپه بگه چی کار باید کرد. فرشته کوچولو خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم.خیلیییییییییییی زیاددددددددماچقلببغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدی مامان پرهام
20 مرداد 92 1:57
چه دختر نازی دارین خدا براتون نگهش داره منم شمالی هستم اهل ساری امیدوارم دوستای وبی خوبی باشیم به وب پسر من سر بزنید http://shofol.niniweblog.com
معصومه
20 مرداد 92 13:02
سلام رجا جون .. خیلی دخترت نازه.. خدا براتون ببخشه... خیلی وقت میزاری برای دخترت... ایول
سایت دختر منم سر بزن
من لینگت کردم


قربونتون چشات ناز میبینه. حتما میام وبتون. ممنون از لینکتون. با افتخار لینکتون میکنم.