فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

رونی و گوشی بیچاره مامی...

1392/6/10 12:00
نویسنده : مامانیه رونیا
253 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو عاشق این گوشیه منی و اگه بسته باشه همش میکوبیش رو زمین تا شاید باز شههههههههههههههنگران کلی هم باهاش دردل میکنی و در آخر هم کلی تفیش میکنیییییییییییقهر

 

رونیااااااااااا

 

 

                                            رونیااااااا

 

رونیااااااااااا

 

 

                                            رونیاااااااا

 

رونیاااااااا

 

 

                                            رونیاااااااا

 

رونیااااااااا

 

 

                                            رونیاااااا

 

رونیاااااااااااا

 

 

                                            رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلسا جونی
10 شهریور 92 16:33
سلام رونیا جونی ومامی رجا
من گلسا هستم من ومامانیم همیشه به وبلاگ شما سر میزنیم وعکسای خوشگلتونو نگاه میکنیم ولذت میبریم چقدر بزرگ شدی رونیا جونی .(ماشاءالله ) راستی خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید من ومامانم همیشه میریم پارک اگه دوست داری شما هم با مامی جونت بیا خوش میگذره بوس بوس بوس بای بای


سلام عزیزم نمیدونستم مامانی برات وبلاگ باز کرده وگرنه تاحالا لینکت میکردم گلسا جونم.اتفاقا من همیشه دنبال یه نفرم که رونیا رو باهاش ببرم گردش .حتما با ما هم هماهنگ کنین وقتی میرین پارکککککککک.بوس واسه لپای شیرینت
مهسا.مامان نلی
10 شهریور 92 19:11
وای از دست این بچه ها.نلی منم عاشق گوشیه اما هروقت گیر میده و گوشی میخواد یا سیم کارتش و در میارم یا خاموش میکنم و دستش میدم تروخدا شما هم اینکارو کنید چون فوق العاده واسه بچه ها خطرناک و باعث از بین رفتن هوش بچه ها میشه.مرسی


ممنون عزیزم از راهنماییت.منم همش نگرانشممممم پس از این به بعد آفلاینش میکنم. ولی با خوردنشون چیکار کنیمممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟
هانیه
12 شهریور 92 8:55
عشققم خواهش میکنم گوشیو نبر دهنت آخه یکی از پرمیکروب ترین چیزهاست عزیزم لطفا