فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

تغییرات وبلاگ...

1392/6/19 1:12
نویسنده : مامانیه رونیا
284 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عکس وبلگت رو بعد وقت عوض کردم . آخه فرشته ام دیگه بزرگ شده و اون عکس مال خیلی کوشمولوئیات بود.

عکس قبلی:(مربوط به یک ماه و نیمگیت)

 

 

                    رونیاااااااا

 

عکس جدید:(شش ماه و نیمگی)

 

 

                           رونیااااا

 

البته چندروز پیش هم موضوع وبلاگت رو عوض کردم.اول اول بود:خاطرات دخترم رونیا .بعد شد :عاشقانه های من برای دخترم رونیا وحالا:

عاشقانه هایم از کودکانه هایت.

علاوه بر اینا یه عکس هم به پست ثابتت که تیکر تولدته اضافه کردم و از این به بعد میخوام اون رو بنا به ماهت عوض کنم.این از عکس این ماهت:

 

 

           رونیاااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هانیه
19 شهریور 92 8:39
دشت شما درد نکنه مامان روجا که انقد دختر خوبی هستی
هانیه
19 شهریور 92 8:46
این همون هلو پوست کنده ی معروفه نه ؟؟؟؟؟
هادی
19 شهریور 92 8:52
سلام عزیزم.قربون اون نگاه نازت برم


سلام .ممنون دوست خوبمون.
مامان حلما
19 شهریور 92 12:19
سلام مامان مهربون
چه دخمل نانازی خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنی خوش حال میشیم.اینم چندتاواسه دخمل طلا.


سلام عزیزم.ممنون. نظر لطفتونه. حتما به دیدن شماهم میایم.ماچ