فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

دکتر کرمی برای یبوست...

1392/8/13 23:49
نویسنده : مامانیه رونیا
300 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان امروز به پیشنهاد دکتر حمید رفتیم پیش دکتر کرمی فوق تخصص گوارش کودکان تا شاید چاره ای برای یبوست شما پیدا کنیم. خیال باطلیه دارو برات داد که هنوز نگرفتم و گفت اگه تا یک ماه مشکلش حل نشد با این دارو باید عکس رنگی بگیریم تا معلوم شه جریان از چه قرارهنگرانبعدشم که گفت شیرخشک و قطره اهن این حالت رو تشدید میکنه و سعی کنم بیشتر غذا بهت بدم تا شیر.امروز برای اولین بار چون هوا خیلی سرد بود لباس زرافه ات رو تنت کردم که عاشقشم و قبل حاملگی برای یدونه نی نیم خریدیم و تا حالا منتظر شدم تا اندازت بشهههه .خیال باطلولی الان که تنت میکنم برات گشاده ولی قدش داره برات کوتاه میشههههه(مشکل همیشگی من با باربی خودم ).افسوسولی خیلی بهت میاد و حسابی بامزه میشی .کلاه ستشم که سفارش دادم برات بافتن خیلی بهت میادد .ماچمیگی نه خودت ببییییین عشق کوچولووووووووووووووو:

 

رونیااااااااااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااا

 

رونیااااا

 

رونیاااااا

 

فدات بشم عروسکمممممممممممممممممممم.خدایا شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ame joniiiiii
14 آبان 92 14:39
Mah shodi to in lebas albate mah boid mahtar shodi