فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

نی نای نای ... نی نای نای

1392/9/7 16:48
نویسنده : مامانیه رونیا
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلیه مامان . عشق کوچولوی قرتی مامان چند روزیه که با هر صدای ریتم داری نانای می  کنی. حالا چه صدای آهنگ تو ماشین باشه یا تبلیغات یا من برات نانای نای بخونم و بشکن بزنم و حتی با صدای نپتون کشیدن مامان فریبانیشخند گفته بودم که یاد گرفتی کله میزنی و تا یکی سرشو میاره جلو سریع شما هم کله میزنی بهش و مسخندس الالن تا میگیم کله کله کله هم نانای میکنی و هم کله میزنی.ماچنانای کردنتم اینجوریه که خودتو بالا پایین میکنی و سرت هم تکون میدی.من به قربون اون نانای کردنت عزیز دلللللللللللللم.ماچتا میشینیم تو ماشین هم تا ٥ دقیقه همش بای بای میکنی.بای بایدیگه دوست دااری خودت وایسی و دستتو داری کم کم ول میکنی و رو پاهات وایسی ولی هنوز خوب تعادل نداری و به دو ثانیه نمیکشه که میوفتی زمین. خیلی خیلی هم بهمون وابسته شدی و اصلا تنها نمیمونی تو حال و موقع غذا درست کردن همش میای تو آشپزخونه و ازم آویزون میشی و گریه و غر غر که بغلت کنم و باهات بازی کنم.همه جای خونه رو هم ٤دست و پا متر میکنی و هر جا دوست داشته باشی میری و همش دنیالمون میای و همیشه تو خونه در تعقیب ما هستی.نگراندیروز برای اولین بار بالای موهاتو با سنجاق بستم و زدم بالا واااا با اینکه موهات هنوز کم پشته ولی خیلی بهت میومددددددددد  و حسابی جیگر شده بودی. دیگه اصلا نمیزاری برات تل سر بزنم و همش از سرت برش میداریقهربه عشق شما هم رفتم مدل کلاه گوش دار بافتنی از عمم یاد گرفتم و دارم برات میبافمم.خجالتمامان فریبا هم که داره برات یه سوئیشرت شلوار میبافه و یه لباس هم برای شب یلدات بافته که دیدنییههههههههههههه وای که چقدر تو اون لباس خوردنی بشیییبغلدستش درد نکنه مامان خوبمم.عمو جون حسین هم برات تخم بلدرچین داده تا به جای تخم مرغ بخوری .دست عمو جون درد نکنه.دیگه خبر خاصی تو این روزا نیستتتتتتتت جز عاشقیه مااااااا با شمااااااااااااااقلب

اینم چندتا عکس که پستت بی عکس نباشه عسل خانومم:

 

رونیااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

اون موهای خوشملت با اون سنجاقش مااااااااااااااااله منننننننبغل

 

رونیااااااااا

 

وای که چه شیرینی توووووووووووووووووووماچ

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااا

 

اینم مدل جدید خوابیدنتهههههه عزیز مامان.زبان

 

رونیااااااااااا

 

رونیاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ame joniiiiii
7 آذر 92 18:05
Akh man fadat shammm delam tang shod vasat
Moheb
7 آذر 92 21:09
سلامـــــــ عشقمــــــ خوفیـــــــــ ؟ من فدای خنده هات بشم چقدر اسباب بازی !!!
هانیه
9 آذر 92 9:05
آخ عشققم چه خنده های لایکی داری جیگرتو برم من خودم درستی