فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

عروسکم چقدررررررررررر کوچولو بودی....

1392/9/8 1:18
نویسنده : مامانیه رونیا
237 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان چند وقتی هست که اون عروسکی که دوست بابا حجت عمو هادی هدیه داده بود رو آوردم تا باهاش بازی کنی .شما هم خیلی  دوسش داری و براش ذوق می کنی و با شعراش می رقصی ولی یه کار بدی هم که میکنی اینه که کلاهش رو از سرش در میاری و موهاشو میکنی...قهر

اینجا 5 ماهته و برای اولین بار که برات روشنش کردم ازش ترسیدی:ببین چه کوشمولو بودیماچ

 

رونیااااااااااا

 

امروز که داشتم لباس بافتنی پارسالت که خودم به کمک مامان فریبا بافته بودم رو نگاه میکردم یه فکر بکر به ذهنم رسید. چون لباسه حسابی برات کوچولو شده بود ولی نو نو بود و منم خیلی دوسش داشتم تصمیم گرفتم بشه لباس عروسکت.عینکاولش پیش خودم گفتم حتما براش بزرگ میشه ولی وقتی تنش کردم واقعا به این نتیجه رسیدممممممم که :

واااااااااای خدایا عروسکم چقدر کوچولو بوووووووووووود!!!!!

این عکس مربوط به 43 روزگیه عروسکمه که این لباس اندازش شده:

 

رونیاااااااااا

 

اینم عروسکت که حسابی خوشگل شده و موهاشم اینجوری در امانهنیشخند

 

رونیاااااااا

 

فقط میتونم بگم:

خدایا هزاران بار شکر....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Moheb
8 آذر 92 16:01
سلامــــــــ عشق یعنی وقتی دور هستید دلتنگ شوید اما از درون احساس گرما کنید چون در قلبتان به هم نزدیکید . . . من اینجوری دوست دارمـــــ رونیآ . . . الهی همیشه بخندی . . . الهی زیر سایه بابا مامانت بزرگ بشی . .. الهی عاقبت بخیر بشی . . . الهی خدا همیشه و در همه حال مواظب تو و همه اوناییکه دوستشون داری باشهــ رونیآ خوبهـــــ هستیـــــــ ! این روزها بهت فکر میکنم به شیرین کاری هات تو اوج گریهــ میخندم !
مریم مامان شاینا
9 آذر 92 2:21
به ما هم سر بزنید