فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

وبلاگ رونیا 1 سالگیت مبارکــــــــــ .

1393/2/11 3:30
نویسنده : مامانیه رونیا
310 بازدید
اشتراک گذاری

 عشق کوچولو این وبلاگ رو روزی که تازه واکسن دوماهگیتو زدیم برات ساختیم.و چقدر خوشحالم که این کارو کردیم.

 

 

 

اینجا لحظه های ناب زندگیه یک فرشته را ثبت میکنم.

اینجا عاشقانه هایم را از کودکانه هایت به یادگار میگزارم.

دفتر عاشقانه هایم یک سالگیت مبارکــــــــــ .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آشنای قدیمی
2 اردیبهشت 93 23:09
سلام خیلی اتفاقی آدرس اینجا پیداکردمــ ، از عاشقانهــ هات برای رونیا و عکسای رونیـــآ خیلی خوشم اومده بود ، اوایل نظر نمیدادم فقط دنبالت میکردم به محض اینکه کامپیوتر روشن میکردم وبلاگ رونیا باز میکردم الانشم همینمــ تا اینکه مهر این فرشته کوچولو کم کم افتاد به دلم و نظر میدادم گاهی درد دل میکردم یادمه خیلی وقتا خیلی چیزا که نمیتونستم به بقیه بگم برای رونیا میتونستم اینجا بگم تا اونروز که دیدمت هیچوقت اونروز یادم نمیره وقتی بغلش کردم واقعی واقعی لمسش کردم آخه همیشه احساسمو برات تایپ میکردم کلی ازش انرژی گرفته بودم اونروز ، هر روز مهرش بیشتر بیشتر تو دلم قلبم جوونه میزنه یه وقتایی میگم خوبه یه فرشته کوچولو دارم رونیای عزیزم الان خیلی کوچولویی اما دل خیلی بزرگی داری چیزی که آدمای دور و اطرافم ندارند رونیا من خیلی دوست دارم تا لحظه ای که زنده ام ! الان که این حرفا میگم اشکام سرازیر شده الان تو بیحال و بی رمقی منم حالم خوب نیست فقط به عشق تو اومدم ببینم مامان روجا وبلاگت آپ کرده یا نهـــــ رجای مهربونم تو بهترین مامان دنیایی از خدا میخوام همیشه سالم و سلامت باشی و مریضی رونیــــآ نبینی هیچوقت دوستون دارم خیلی زیاد تا همیشهـــــــــ
مامانیه رونیا
پاسخ
قربون محبتت مبینا جان. منم با همه کانتات کلی انرزی میگرفتم و مطمئنم رونیا هم بعدا که این وبلاگشو بخونه حسابی خوشحال میشه و حتما دوستت خواهد داشت و به خاطر تک تک کانتای قشنگت بوست میکنه دوست عزیز و همراه همیشگی وبلاگمون دوست داریم زیاااااااااااااد
مهدیه
4 اردیبهشت 93 17:34
تبریـــــــــــــک ایشالا خودش 120 سالگی وبلاگش رو جشن بگیره
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون مهدیه جان.همچنین سپهر خوشگلم.