فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

گل بود به سبزه نیز آراسته شد !!!!

1393/2/5 2:34
نویسنده : مامانیه رونیا
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی خونمون که مریض شدی.بغل قربونت برم من که هیچی نمیخوری ناراحت. بگم از داستان جدید مریضیه شما. خدارشکر از دیروز هم تبت قطع شد و هم استفراغت خدایا شکرت. ولی بگم از ماجراهای جدید. اول اینکه اسهالت بدتر شده و روزی چندبار شکمت کار میکنه و انقدر شله که همش لباستم کثیف میکنه.گریه تا بود و بود نگران سفتیه شکت بودم و دنبال روان کننده ها حالا از دیروز همش از این و اون میپرسم چی سفت میکنه. تو رو خدا میبینی عشقکم برای مراقبت از یه فرشته کوچولو به اسم رونیا تمام خواص شل کنندگی و سفت کنندگی همه مواد رو از بر شدم حتی واردتر از یه دکتر تغذیهزبانخلاصه کاشف به عمل اومدم که ماست و کته ماست و سیب و دوغ و نوشابه به شدت خاصیت سفت کنندگی داره و خوشحال از اینکه شما همه اینا رو دوست داری و براش سر و دست میشکونی شروع کردیم به پختن کته و آب سیب گرفتن و گاز نوشابه رو در کردن که دخترکم یکم بخوره. ولی غافل از اینکه دخترک لب به هیچکدوم نمیزنه اول فکر میکردم بی اشتهایی و شربت اشتها بهت دادم بعد دیدم نه بازم نمیخوری گفتم حتما فکر میکنه دارو یکم که به زور بهش بدم بفهمه دارو نیست میخوره ولی .......... شما همش موقع خوردن گریه میکردی نگو که یه مشکل بزرگ داشتی استرس الهی بگردم که زبون نداری تا بهمون بگی دهنت زخم شده. بلــــــــــــــــه اون جوشای سفیدی که به خاطرش رفتیم دکتر و چیزی نبود رو یادته ؟ من هی میدیدم که لبت قرمز و قرمز تر میشه فکر میکردم روند اون جوشا باشه و چون در حال خوب شدنه اینجوری شده بعدشم فکر کردم که شاید مال تب باشه خلاصه چون دیگه از جوشهای سفید خبری نبود منم فکر کردم خوب شده . نگو اون جوشها خوب شده بودن ولی تمام لب بالا و پایینت یه چیزی شبیه آفت شده که امشب به اصرار اطرافیان بردیمت دکتر و گفت که بله آفت زدی و خیلی هم دردناک و سوزش داره. الهی برات بمیرم که به خاطر همین غذا و شیر نمیخوردی و من بی تجربه نفهمیدم مامانی. ببخش منو دخترکمآخ.دکترت یه دارو داده که باید 25 قطره روی لبت بریم که حسابی کار طاقت فرساییه و دلم هر دفعه ریش ریش میشه از گریه ها و ناله های شما. و اما در مورد اسهالتم گفت که اگه مربوط به همون ویروس باشه باید تا الان خوب میشده اگه فردا هم ادامه داشته باشه باید کشت مدفوع بدی که خدای نکرده عفونی نباشه. نگرانوااااااااااااااااااااااااااای که دیگه خسته شدم از مریضیآخ .از گریه هات .از دارو . از آزمایش. خدایا کمـــــــــــــــک.فرشته کوچولومو خوب کن دیگه طاقت نداره . انقدرم لاغر شدی که همش غصه میخورم و میگم به زور وزن گرفتی حالا راحت همشو از دست میدی . خلاصه که این روزا خیلی غصه دارم دلبرکم.ناراحت یه عده هم که میگن همش به خاطر دندونه و چون افتاده به دندون در آوردن همش مریض میشه .نمیدونم والا. فقط اینو میدونم که واقعا دیگه طاقت گریه ها و دارو دادن و بدغذایی ها رو ندارم. الهی فدات شم که این ماه 14 زندگیت با انواع و اقسام مریضیها شروع شده. دوست دارم فرشته کوچولو. امبدوارم زودتر حالت خوب شه و بشی همون رونیای سالم و سرحال خودم.خیال باطل

 

اینم چندتا عکس از روز قبل مریضیت برای خالی نبودن عریضهلبخند

عکسای روز مادر که شام رفتیم خونه مامانبزرگ مرحومم و جاش حسابی خالی بود.ناراحت

 

ببین چقدر تل سر بهت میاد شیرینم ولی نمیزاری که بمونه شیطون کوچولو ...

 

رونیا

 

عاشق وایسادن لب پنجره ای ...

 

رونیا

 

اینم داروخونه ای که همش ازش شیرخشک میخریم:

 

رونیا

 

رونیا

 

جدیدا تا میبینی میخوایم عکس بگیریم موش میشی ماچ

 

رونیا

 

مراحل خوابت بردن تو تابت شب قیل مریضیت.

 

رونیا

 

رونیا

 

رونیا

 

ایشالا زودی بازم مثل این عکسها سرحال شی عروسکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

Mobina
5 اردیبهشت 93 20:57
سلام قربونت برم عزیزکم آخه چی شدی تو ؟! یهو همه مریضی ها بهت حمله کرد ؟ فدات شم الهی من ، زود خوب شو دیگهــ من دلم برای رونیا پر از انرژیم تنگ شده عشق کوچولوم از خدا و فرشته های مهربون میخوام حالتو هرچه زودتر خوب کنند [ماچ
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون مبینای عزیزم.ایشالا دعای تو حداقل مستجاب شه عزیزم.
نفیسه
5 اردیبهشت 93 22:26
روجا جونم خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم رونیا کوچولو مریض شده.ایشالا که هر چه سریعتر خوب خوب بشه. هدیه زهرا هم الان مریضه و به نظر من از دندونشه.رونیا و هدیه زهرا دبر دندون درآوردن و حالا که همه نی نی های اسفندی خدا رو شکر خوب خوب هستند نوبت مریضیهای دندون این دو تا وروجکه. اما این نیز بگذرد ایشالا که روزهای شادی پیش رو داشته باشی
مامانیه رونیا
پاسخ
ممنون نفیسه عزیزم. اره مواقعا به لیستت باران گلی رو هم اضافه کن این سه تا شیطون میخوان حسابی مارو دق بدن با این باربی بودنشون
مهدیه
6 اردیبهشت 93 0:45
از دست رونیا بلا که مامانش اینهمه اطلاعات بدست آورده ایشالا این مورد هم زودی حل بشه. راستی این داروخانه نزدیک کلینیک طوبی نیست؟
مامانی معین
6 اردیبهشت 93 9:28
جانم عزیزم فدات شم الهی انشااله زود زود خوب میشی . رجا جان من 1 چیزی و تجربه کردم وقتی بچه زیاد این طرف و اون طرف میره خوب غذا نمی خوره ما وقتی مهمون باشیم یا بیرون بریم معین خیلی شیطونی می کنه و غذا نمیخوره . 1 چند روز امتحان کن زیاد جایی نرو ببین رونی جون غذا می خوره یا نه . انشااله که از پیشنهادم ناراحت نشی
مامانیه رونیا
پاسخ
عزیزم رونیا هم مینطوره ولی الان خونه هم که هستیم بی اشتهاست و دکترش گفت طبیعیه و مال مریضیشه و خدارو شکر روز به روز داره بهتر میشه. ممنون از راهنماییت دوست خوبم