فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

اولین دم اسبی + گزارش تصویری از یک فرشته مستقل !!!

1393/2/18 2:27
نویسنده : مامانیه رونیا
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من. بغلعشقم امروز بالاخـــــــــــــره بعد کلی انتظار موهات دم اسبی شد و مامان کلی ذوق زده شد یا بهتر بگیم ذوق مرگ شد جشن. وای که چقدر انتظار این روز رو کشیدم شما هم که یه نی نی کچل خان بودی واسه همین انتظارم بیشتر طول کشید. چشمکامروز کلی ماچت کردم.وای که چقدر خوردنی شده بودی با اون دم اسبی فینگیلیت که بیشتر به دم موشی میخوره تا اسبی خندونک.اینم عکس موهای ابریشمی دم اسبی شده پرنسسم:بغل

 

 

امروز بهت یه حالی دادم و گزاشتم غذاتو خودت بخوری یه سفره اندازه روفرشی پهن کردم و پیشبند اندازه قدت هم پوشوندم و ماکارونیی که مختص خودت پخته بودم( ماکارونی با روغن زیتون بدون ادویه ) رو دادم تا هم بخوری هم بمالی.خندهاز بس که تو غذا خوردن ماشالا شلخته ای و همش راه میری و میمالی اینور اونور جرات نمکنم از این کارا کنم چون فکر کنم باید سر ماه نشده کل وسایل خونه رو عوض کنیمسکوت. البته برای نشستن شما روی اون سفره هم تدبیری اندیشیدم و اون هم سی دی شعرهای کلیله و دمنه است که عاشقشی چون همش نانای داره .راضی

این هم دخملک موقشنگ در حال خوردن ماکارونی:

 

گاهی با چنگال:

 

 

گاهی هم با دست:

 

 

 

'گاهی هم با دست از رو چنگال برمیداشتی خنده

 

 

 

 

 

 

قربونت برم که اصلا چشم برنمیداشتی از TV

 

 

موهاشوووووووووووووووووووبوس

 

 

 

آخ که من عاشق این عکستمبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آشنای قدیمی
18 اردیبهشت 93 19:25
عزیزم نوش جونتـــ چهــ ماکارانی خوشمزه ای رونیا دل ما رو آب کردی گوشت تنت بشه عشق کوچولو
مامانیه رونیا
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووون