فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

متفرقه از نوع عکـــــس.

1393/3/14 22:38
نویسنده : مامانیه رونیا
456 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عاشق نی نی جاان.محبت

 

 

چندروز قبل تو اسباب بازیات جای حباب سازتو پیدا کردی که مایعش تموم شده بود هی گیر دادی که حباب برات درست کنیم به ناچار برات یدونه دیگه خریدیم.چشمک

 

 

 

 

اینم یه کار با مزه دیگست که دوست داری با همون دوتا دست کوشمولوت یه عالمه چیز میز برداری عشقم.بوس

 

 

 

 

بغل

 

 

 

 

اینجاام کار ماشین تموم شد صدای بوقشو که شنیدی با سرعت جت خودتو رسوندی خندونک

 

 

 

در حال نانای با بی بی انیشتین.

 

 

 

 

 

اینم یه شب که باباحجت سورپرایزی ما رو برد پیتزا پوپو. برای خودت اونجا میچرخیدی.

 

 

 

 

اه اه ... یعنی دستم کثیف شد خندونک

 

 

بعدشم تشنت شد و چون شیشه آبتو نیاوردم ....

 

 

 

بعدشم رفتیم پارک آفتاب یکم هواخوری:

 

 

 

اینم اولین وسیله برقیی که سوار شدی وقتی یک سال و 3 ماه و 11 روزت بود. قو تو دریاچه که آخرش انقدر تکراری و خسته کننده شده بود  هر دومون حوصلمون سر رفته بودسکوت

 

 

 

 

اینم دخترک خودشیفته من:بغل

گفتم که اصلا نمیزاشتی عینک چشمت بمونه ولی اینجا تا اومدی برداری دختر همسایمون از راه رسید و یهو با ذوق بهت گفت وااااای رونیا چه خوشگل شدی و .... شما هم دیگه دست به عینکت نزدی حتی وقتی رسیدیم خونه مامان فریبا هم عینکت چشمت بودتعجب. همچین دختر خودشیفته ای داریم ماخندونک

 

 

 

داشتیم میرفتیم برای خرید زمین برای خاله هانیه تو راه این شیشه یخ رو دیدی و لج کردی که دستت باشه همش زبونتو میکردی توووش و عین پیشی آب مبخوردی.بوس

 

 

 

 

 

 

فدای دخترک خوش هیکل و خوشتیپم بشم منبوس

 

 

یه عالم هم گوشیه هانیه رو گرفته بودی و همش در گوشت در حال صحبت بودی.خنده

 

 

 

 

 

اینم بلال خورونخوشمزه

 

 

من تو را همچون اهورا

من تو را همچون مسیحا

از زمین تا آسمانها

دوست دارم

می پرستم.

 

 

خدایا شکرت بابت فرشته نازت.

پسندها (1)

نظرات (1)

Mobina
19 خرداد 93 2:09
خدا ” تو ” را که می آفرید حواسش پرت آرزوهای “من” بود شدی همان آرزوی من ...