فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

اولین کالسکه سواری عشق کوچولو

1392/4/24 1:14
نویسنده : مامانیه رونیا
388 بازدید
اشتراک گذاری

طلا خانومم از اونجایی که دیگه خیلی کمتر دراز میکشی و همش دوست داری بشینی ولی نمیتونی بابا حجت دو روز بود که کالسکتو آورده بود بالا و شما رو میزاشتم توش مخصوصا موقع غذا درست کردن خیلی بدردم میخورد و شما اون تو با اسباب بازیات بازی میکردی و منم به کارام میرسشدم البته زیاد توش نمیشینی و زودی خسته میشی مثل چیزای دیگه که زود دلتو میزنهعینک وقتایی هم که بابا خونست شمارو میزاره توش و کل خونه میچرخونه. ولی امشب بعد افطار با این که بابا حجت خیلی خسته بود به اصرار من شما رو با کالسکت بردیم پارک شهرداری و به خاله صبا هم زنگ زدم که بیان اونجا. و این شد اولین کالسکه سواری شما. اینم عکسای شما قبل رفتن تو پارکینگ:

نمیدونم چی توی ماشینمون دیده بودی که چشم ازش برنمیداشتی هر کاری میکردیم به دوربین نگاه کنی موفق نمیشدیم.

 

رونیااااا

 

رونیااا

 

رونیاااااا

 

یکم که از خونه دور شدیم شما خوابت برد و تو پارکم اولش خواب بودی و من خیلی ناراحت شدم که از بیرون هیچی نفهمیدی ...

 

رونیااااااااا

 

ولی یکم که گذشت خوشبختانه بیدار شدی و همون موقع خاله صبا و عمو مجتبی رسیدن و شما داری با تعجب به عمو مجتبی مه داره باهات حرف میزنه نگاه میکنی....

 

رونیاااااااااا

 

بعدش بابا حجت و عمو مجتبی کلی شمارو تو پارک چرخوندن و حسسابی بهت خوش گذشت .فدات بشم که بلد بودی دسته کالسکتو بگیریییییییی عشق کوچولوی باهوش مننننننننننننبغل

 

رونیااااااااا

 

اینم یه عکس از شما که پشتت میدون شهرداریه که مشعل هاش روشنه .خیلی کم پیش میاد این مشعلا رو روشن کنن خوب ولی دلیل روشن شدنش امشب فکر کنم شما بودی که برای اولین بار رفته بودی پارک شهرداری.آخرین باری که من رفتم شما تو دل مامی بودیییییییییییماچ

 

رونیاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار و مهدی11
24 تیر 92 14:26
سلام رجاجون واقعا وبت عالیه من عاشق عکس های رونیاجونم زودبه زود میام عکساشومیبینم خیلی بامزه ونازشده زنده باشه.