فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

بازم جنگل...

1392/5/12 3:25
نویسنده : مامانیه رونیا
261 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان گفتم که ای روزا هوای شمال واقعا عالیه و آدم اصلا دلش نمیخواد تو خونه بمونه . امروزم با بابا حجت رفتیم جنگل گردییییییییی البته با ماشین چون بابا روزه میگیره نمیتونیم نهار ببریم بیرون و بشه پیک نیک ولی با ماشین حسابی راه پیمایی میکننیمنیشخنداینبار رفتیم پارک جنگلی زارع تو شهر خودمون که یه جادش میخوره به روستای زرین آباد داشتیم رد میشدیم که شالیزارهای سبز توجهمو به خودش جلب کرد و تو ذهنم عکس شمارو بین اونا تصور کردم و به بابا گفتم وایسه تا عکاسی کنیم.از خود راضیاینام نتیجه اش:

 

رونیااااا

 

البته من دوست داشتم وسط شالیزارها عکس بگیرم ولی چون جلوش یه نهر رد میشد امکانش نبود و به قول بابا حجت باید چکمه میپوشیدیمگاوچران

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیااااااااا

 

رونیااااااااا

 

اینم که دوتا عشقای من......................

 

رونیااااااااا

 

کنار شالیزاره یه درخت بود که خیلی برگاش بامه بود و باد که  میزد خیلی جالب چیچ و تاب میخورد شما هم که عاشق برگ و درخت اینم نتیجه اش:

 

رونیاااااااااا

 

رونیااااااا

 

رونیا

 

رونیاااااااااا

 

اینم چندتا عکس از نمای بسته رونیا جونم...

 

رونیاااااااا

 

                                       

                                  رونیاااااااااا

 

                                                                  

                                                         

                                                     رونیاااااااااااا      

 

چندتا عکس بامزه دیگه هم از دیروز دارم که تو پست بعدی میزارم چون موضوع دارهههههههههههه.دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااا  .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)