فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

رونیا راننده میشود...

1392/5/12 3:36
نویسنده : مامانیه رونیا
221 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم چند وقتی هست که به فرمون ماشین علاقه پیدا کردی و همش خودتو میندازی طرفشو و همیشه حواست بهشه و ازش چشم برنمیداری و عین راننده ها پشتش میشینی البته نباید تعجب کنم چون وقتی شمارو باردار بودم تا ماه نهمم رانندگی میکردم با اون شکم قلمبه و مطمئن بودم شما هم حتما راننده ماهری میشی از عکسات که اینطوری بر میادددددددددددعینک

 

رونیاااااااا

 

                                                                  

                                                           رونیااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

                                                                  

                                                            رونیااااااااااا

 

رونیااااااااااا

 

 

                                                          

                                                   رونیاااااااااااا          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانیه
12 مرداد 92 14:42
عشقم انگار واقعا داری رانندگی می کنه ها جیگرتو برم با اون ژستات


خوب دارم رانندگی میکنم دیگه خاله جون ماشینم فعلا قرض دادم به مامانم اینا ازشون میگیرمش بعضی اوقات رانندگی میکنم