فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

عکسنامه.

1392/5/16 0:45
نویسنده : مامانیه رونیا
266 بازدید
اشتراک گذاری

رونی جون اینجا داشتی پنکه رو نگاه میکردی و من تا میومدم ازت عکس بندازم دوربینو نگاه میکردیییییییییی شیطونم.

 

رونیاااااااااا

 

عسلم اینجا شمارو حاظر کرده بودم تا بریم با بابا حجت خرید خونه اومدم تا بابا نماز بخونه برای شما شیر آماده کنم اومدم دیدم یه ور شدی و خوابیدی.من فدای تو......

 

رونیاااااااا

 

رونیااااااااااا

 

این عکسام که مال دیشبه که خونه مامان فریبا بودیم...من یعنی عاشق اون کتونیاتم که چقدر به پا تپلیات میاددددددددددددددماچ

 

رونیااااااا

 

 

                                                             رونیاااااااا

 

رونیااااااااااا

 

اینجام داری سرتو میخارونی که من کشته مرده ی این کارتم البته اگه به کندن موهات تبدیل نشهابرو

 

رونیااااااا

 

اینجام داری به شکلک در اوردنم فقط یه لبخند ساده میزنی دریغ از خنده...

 

رونیااااااااااااا

 

رونیااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
16 مرداد 92 13:41
اییییییییییییییییی چون دلمممم
هانیه
16 مرداد 92 15:30
بای ی ی خدا این عشقم روز به روز جیگرتر می شه ا لسون و ولسون منو به عشقم برسون