فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

اولین نذریه شب عاشورا با فرشته کوچولومون.

1392/8/23 2:09
نویسنده : مامانیه رونیا
585 بازدید
اشتراک گذاری

گلک مامان امشب شب عاشورا بود و ما هرسال برای سلامتی و خوشبختی خونوادمون نذری میدیم . نذرمون هم لوبیاست و هرسال با همکاری بابایی و مامان فریبا که واقعا دستشون درد نکنه که همیشه کمکمونن این نذر رو ادا میکنیممم. امسال ولی یه جور خاص بوووووووووووود آخه امسال عشقمم پیش مااااااااا بودبغل یادش به خیر پارسال تو دل مامانی بودی و واسه همین من دست به سیاه و سفید نزدم تازه وقتی رفته بودیم بین هیئت که لوبیا رو پخش کنیم من تو ماشین نشسته بودم تا شما اذیت نشی ولی همینکه سنج میزدن و طبل میکوبیدن شما کلی تکون میخوردی فکر کنم میترسیدی نگرانما هم بعد پخش لوبیا زودی برگشتیم خونه تا شما اذیت نشی ولی امسال با وجود شما کنار خودمون با خیال راحت بعد نذری رفتیم تماشای دسته و هیئتها.مهمون هم داشتیم امروز و کلی سرمون شلوغ بود و بازم مامان فریبا زحمت اصلیه پخت لوبیا رو کشید و عمو مجتبی و بابا حجت و بابایی پخش کردن. بقیه ماجراهای نذری امشب به روایته تصویرهههههههههههه.

مهندس ناظر رونیا در حال نظارت خیس دادن لوبیازبان

 

رونیاااااااااااا

 

بابا لطفا درست بشور و خیس بدههههههههنیشخند

 

رونیااااااااااا

 

این لوبیاهه چرا اینجوریههههههههههه؟سوال

 

رونیاااااااااااا

 

آخرش باید خودم دست به کار میشدم.

 

رونیاااااااااااااا

 

خوبهههههههه به اندازه کافی آّب دارهههههههه.خنثی

 

رونیااااااااااا

 

یه هم بزنیم ببینیم چی کار کردین تا حالاااااااااا....

 

رونیاااااااااااا

 

خیلی خوب شددددددددداااااااا. سرآشپز که من باشمممممم معلومه خوش مزه میشه دیگهههههههاز خود راضی

 

رونیااااااااااااا

 

در حال رفتن برای پخش کردن نذری:

 

رونیاااااااااااا

 

اون پشت بقیه در حال آماده کردن بساط بودن و من و دخملی فرصت یه عکس رو از دست ندادیم.

 

رونیااااااااااا

 

یه کم که گذشت شما بغل خاله صبا خوابت برد .تو اون شلوغی و صدای طبل و سنج و ... (خحالا اگه تو خونه مگس بپره بیدار میشیابرو)

 

رونیاااااااااااا

 

رونیااااااااااااا

 

جمعیت دور نذری .اصلا نمیشد بابایی و بقیه رو دیییییییییدخنثی

 

رونیااااااااااااا

 

این عکسو به زور و با هزار دردسر گرفت که خوبم نشده. همه سخت در حال پخش نذری.

 

رونیاااااااااااا

 

بعد نذری هم با بابایی کلی تو دسته و هیئت ها گشت زدی . (سمت راست: پسرعموی من سروش/سمت چپ:پسرعمه من:علی اصغر)

 

رونیاااااااااااا

 

اینجا هم یه عکاسه داشت ازت عکس مینداخت بس که عروسکی دیگههههههه دل همرو میبری حتی عکاس هااااااااماچ

 

رونیاااااااااا

 

بابایی داشت برات سینه میزد تا دستشو میاورد پایین دستشو میگرفتی و میخواستی که دوباره تکرار کنه.

 

رونیااااااااااااااا

 

رونیاااااااااااا

 

خدایا در پناه حسینت همیشه نگه دار عضو کوچیک خونمون باااااااااش.

 

رونیاااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ame joniiiiii
24 آبان 92 17:21
Fadat sham