فرشتـــه کوچکمفرشتـــه کوچکم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

فرشــته کوچکم رونیــــا.

تولد بابایییییییییییی مبارک.

1392/3/20 9:40
نویسنده : مامانیه رونیا
344 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دیروز تولد بابایی (بابای مامی رجا) بود ماهم کیک و کادومونو گرفتیم و رفتیم خونه  شون. هوراالبته قبلش با باباحجت رفتیم کارتهایی دعوتی ولیمه مامانبزرگ بابابزرگ که پس فرداست رو پخش کردیم.لبخند

قبل از رفتن بیرون شمارو حاظر کردم ازت چندتا عکس انداختم.

 

رونیااااااا

 

رونیااااااااا

 

اینم دخملی لخت من .بغل

 

رونیاااااااااا

 

اینجام که تولد بابایی .اینم عکس شما بغل بابایی. اینم بگم که شما بابایی رو خیلی دوست داری چون برات تا میاد سوت میزنه و شما براش کلی سخنرانی می کنی. مژه

 

رونیاااااا

 

بعد مراسم کیک و کادو شما شروع کردی به گریه و لج کردن بابایی شمارو برد بیرون دید ساکت شدی و گفت گرمشه لباساشو درار منم  لباساتو دراوردم کلی ذوق کردی و از ذوق داشتی موهاتو میکندییییییییییییییییییتعجب

 

رونیااا

 

قند عسلم فردا و پس فردا فکر نکنم بتونم وبلاگتو آپ کنم چون درگیر ولیمه و استقبال از بابابزرگ و مامانبزرگ هستم ولی قول میدم بعدش با کلی عکسای خوشمل بیام و خاطرات ولیمه رو هم بنویسمممم. خیلی دوست دارم فرشته کوچولوووو .یه عالمه بوسسسسسسسسسس برای از سر تا پاهاتماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هانیه
20 خرداد 92 11:21
منم بوس
nazi
21 خرداد 92 17:10
عزیزم تولد بابا را بهت تبریک میگم انشاالله همیشه تنشون سالم باش دختر خوشگلت را هم ببوس با اون پیراهن نازش